Silva Pluvialis Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 (endret) . Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel 2
Hr. Aktiv Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Klikker aldri. Mister du hodet så mister du kontrollen. Men har gjort ting som i ettertid har blitt sett på som "klikk" ja fra andre folk, men det var en veloverveid handling fra min side og altså ingen klikk. Når ting ikke funker som det skal så må man bare holde på til det er fikset. Nytter ikke bli sint. Det hjelper lite.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Er svært få ting som gjør meg forbannet. Blir lett irritert om noe er gjentakende som jeg henger meg opp i, men sint skal såpass mye til at det da går på personsvik og uberettigede bekyldninger mot meg. Ikke akkurat hverdagssituasjoner. (men når det gjelder irritasjon skal det så lite til at en spesifikk lyd jeg har hengt meg opp i fra en slektning plager meg så fælt at jeg må noen meter - helst rom - bort fra personen😅) Anonymkode: e0541...f2b
BiancaWhite Skrevet 9. september 2020 #5 Skrevet 9. september 2020 Ting som bare glir ut av hendene mine slik at jeg må plukke det opp. Folk som fråtser og sløser bare fordi ting er gratis eller 80% av prisen er borte. Autokorrekt eller feiltasting på telefon. Folk som alltid avlyser rett før en avtale eller ikke klarer å bestemme seg om de skal delta på noe eller ikke. Barn som avbryter hele tiden du snakker med folk.
SoWhat? Skrevet 9. september 2020 #6 Skrevet 9. september 2020 Rot på kjøkkenet kan gjøre meg forbanna. Nå er det ikke aktuelt siden jeg bor alene, men da jeg bodde i kollektiv og de sølte og rotet. Og hvis jeg glemmer ladere eller headset så kan det gjøre meg ihverfall veldig frustrert.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #7 Skrevet 9. september 2020 Ledelsen på jobb. Anonymkode: 0bea1...926 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #9 Skrevet 9. september 2020 Jeg blir også akutt kokings på teknologi som ikke funker. Spesielt når alt tilsier at det skal funke også bare gjør det ikke det! Blir også himla oppgitt når jeg kommer hjem og benken er full av oppvask, oppvaskmaskina er ikke tatt ut og klesvasken ser bomba ut. Helt til jeg kommer på at jeg bor alene. Men ellers er jeg ganske blid egentlig. Anonymkode: 24724...e40
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #10 Skrevet 10. september 2020 To ting: 1. Folk som aktivt går inn for å være drittsekker 2. Ting som henger fast i hverandre (f.eks. hvis jeg skal hente en rake i boden og den henger seg fast i en sykkel) Anonymkode: 78346...012 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå