Gå til innhold

Hvor syk må man være for å være vekke fra jobb i helsevesenet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun rennende nese? Kun sår hals? Begge deler? Må man ha feber også? 

Utrolig vanskelig. Ved mild forkjølelse ville jeg ellers ikke vært hjemme. Man klarer seg jo 1-2 dager litt redusert på jobb. Men nå synes jeg det er så vanskelig. 

Anonymkode: f4a4a...0dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør sjefen din. Det er hun som vet, ikke vi

Anonymkode: f17ef...64d

Skrevet

Dersom du arbeider i smittefri kommune og har god kontroll på kven du har møtt og kor du har vore siste 14 dager ville eg prøvd å ta eit logisk valg ut i frå det. Er det store sjansar for at det kan væra korona? Vist du ikkje har kontroll blir det verre. Har ikkje dere ein driftsplan? Står vel ganske klart kva som gjelder?

Anonymkode: 9ce4a...4a6

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør sjefen din. Det er hun som vet, ikke vi

Anonymkode: f17ef...64d

Litt derfor jeg spør her. Føler han er litt slack, mens kollegaer reagerer veldig om noen kommer med snufse-nese.

Anonymkode: f4a4a...0dd

Skrevet

Her stiller vi ikke med mindre vi er helt friske. Litt sår hals eller tett nese er nok til å bli hjemme. 

god bedring!

Anonymkode: 9ef6c...bd7

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble hjemme to dager forrige uke, og testet meg pga litt vondt i halsen og litt tett i nesa. Føltes veldig rart, men både coronatelefonen sa det var riktig, og kommuneoverlegen (som jeg snakket med noen dager senere ang noe på jobben). Bor rett utenfor Oslo.

Anonymkode: 1338c...042

Skrevet

Jeg ble hjemme i går på grunn av pittelitt tett nese, tok en test, og fikk sjokk i kveld når det stod positiv på svaret. Hold dere hjemme ved minste tegn til symptomer, i utsatte området.

Anonymkode: 16353...178

• Liker 2
  • Opprett ny...