AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Har vært i ett fast forhold i 15 år nå, og har den siste tiden ofte lekt med tanken om åpent forhold. Først for min egen del 🙈 men tanken på at mannen kan få lov å ligge med andre er faktisk ikke så avskrekkende. Vi er nok ikke av de flinkeste til å snakke om seksualitet, så jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal gå frem. Uten at det vil virke rart for han, og at han evt skal tro at jeg har noen på si allerede, siden dette er noe som kommer fra meg. De få gangene vi har prøvd noe nytt, så har det vært hannes idé. noen tips? Anonymkode: 628e8...cef
fiskennemo Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Du kan jo for eksempel invitere han med på en swingersklubb. Bare for å se hvordan det er, se på andre og la andre se på dere. Ikke si noe om at du ønsker åpent forhold på forhånd. Etter besøket kan du tenke deg godt om åpent forhold er passende levemåte for deg- eller om det er en fantasi som ikke trenger å bli til virkelighet. Vær forberedt på at dersom du deler din ide med han kan det ødelegge hele forholdet. Om du har bestemt deg for å dele din ide med han, synes jeg du skal gjøre det på en forsiktig måte. Har dere tidligere involvert flere i sexlivet? 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 Selv om det er "rettferdig" i og med at begge får samme tillatelse av den andre, så er det ikke rettferdig i den forstand at han får seg sex utenfor forhold like lett som deg. Hvis han har fantasi om sex med to kvinner, så er kanskje det gulroten som kan få snøballen til å rulle. Så får han litt hjelp av deg til å få på plass kvinne nr 2. Anonymkode: ec121...b1f
Hr. Aktiv Skrevet 9. september 2020 #5 Skrevet 9. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært i ett fast forhold i 15 år nå, og har den siste tiden ofte lekt med tanken om åpent forhold. Først for min egen del 🙈 men tanken på at mannen kan få lov å ligge med andre er faktisk ikke så avskrekkende. Vi er nok ikke av de flinkeste til å snakke om seksualitet, så jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal gå frem. Uten at det vil virke rart for han, og at han evt skal tro at jeg har noen på si allerede, siden dette er noe som kommer fra meg. De få gangene vi har prøvd noe nytt, så har det vært hannes idé. noen tips? Anonymkode: 628e8...cef Her er det viktig at mannen ikke finnes det spor sjalu fordi du kommer til å få enormt med tilbud og muligheter for sex noe du sikkert vil utnytte og han vil ikke få det. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #6 Skrevet 9. september 2020 Lurer på hvem Hanne er? Anonymkode: 43bf5...ad6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #7 Skrevet 9. september 2020 Selv om du vil få mange flere muligheter enn ham, ikke gå inn i dette uten at det er likt for begge. "Først og fremst for deg" er bare råttent gjort. Hva ville du følt om mannen din sa at han ville ligge med andre men at du ikke fikk? Anonymkode: 144c0...0a0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #8 Skrevet 9. september 2020 51 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Her er det viktig at mannen ikke finnes det spor sjalu fordi du kommer til å få enormt med tilbud og muligheter for sex noe du sikkert vil utnytte og han vil ikke få det. Snakk for deg selv. Min mann har fått og får fremdeles mer enn nok tilbud. Man må bare være god på å ta kontakt og snakke med kvinner. Etter 1 år hvor han kan treffe andre kvinner har han hatt sex med 5 kvinner og avvist 5 som ikke sto til forventningene utseendemessig. Flere av kvinnene ønsker å treffes flere ganger og et par ønsker han også å treffe flere ganger. Anonymkode: fe4b6...8e5
Raven.Writingdesk Skrevet 9. september 2020 #9 Skrevet 9. september 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvem Hanne er? Anonymkode: 43bf5...ad6 Jeg lo 😄
Gjest Alterego666 Skrevet 9. september 2020 #10 Skrevet 9. september 2020 Partner og jeg diskuterer det samme. Vi deler ofte fantasier som involverer andre, og så er praten i gang. Rett før pandemien planla vi besøk på swingersklubb nettopp for å treffe andre sammen. Vi er mest ute etter å treffe andre sammen, men jeg tenker melanismene er ganske like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå