AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Jeg synes folk som tror de vet best og tror de har svaret på alt selv uten å ha satt seg inn i ting er de verste menneskene jeg møter på. En enkel leveregel jeg lever etter er at jeg vet kun hvordan det er å være meg. Jeg vet ikke hvordan det er å være min mamma, naboen, rusmisbrukeren i bygda osv. Derfor skal man være forsiktig med å si ting som ikke angår en selv. Ofte når noen spør om råd eller er i en vanskelig situasjon så er disse besserwisserene også med og kommer med kvalme. Det er sånne kommentarer som «ta deg sammen!» «drittunge» og alltid med sånne sinte uhyggelige toner med utropstegn Anonymkode: 0dd2b...b54
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Du bør lære deg kommareglene. Anonymkode: f2985...34a 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Vi har faktisk et norsk ord for der det, det heter "bedrevitere". Anonymkode: 40dc8...fa4 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du bør lære deg kommareglene. Anonymkode: f2985...34a Følte du deg truffet som måtte ta meg på det? Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi har faktisk et norsk ord for der det, det heter "bedrevitere". Anonymkode: 40dc8...fa4 Besserwissere er et ord folk bruker Anonymkode: 0dd2b...b54 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 Hvis det er her på KG du mener må du gjerne komme med eksempler. Anonymkode: baaaf...4f4
BiancaWhite Skrevet 9. september 2020 #6 Skrevet 9. september 2020 (endret) 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Følte du deg truffet som måtte ta meg på det? Besserwissere er et ord folk bruker Anonymkode: 0dd2b...b54 Det der er helt vanlig på kg. Første svar er ofte et spørsmål eller påpeking av skrivefeil. Endret 9. september 2020 av BiancaWhite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå