Gjest Ananas Skrevet 21. juli 2005 #1 Skrevet 21. juli 2005 Er det mange som har prøvd sexleketøy lagd for menn? Enten for selv eller sammen med partneren.
Gjest Embla s Skrevet 22. juli 2005 #2 Skrevet 22. juli 2005 Sikkert litt på siden av tema, men; jeg forundres litt over at dildoer ol for kvinner har blitt så stuerent og "in", mens sjømansbruder ol for menn sees på som sleesy, vemmelig og mannsgris-aktig. Hva kommer dette fenomenet av?
Gjest Milah Skrevet 22. juli 2005 #3 Skrevet 22. juli 2005 Sikkert litt på siden av tema, men; jeg forundres litt over at dildoer ol for kvinner har blitt så stuerent og "in", mens sjømansbruder ol for menn sees på som sleesy, vemmelig og mannsgris-aktig. Hva kommer dette fenomenet av? ← Jeg har tenkt på det samme selv. Men jeg innrømmer at jeg tenker som Glow in the dark, men aner ikke hvorfor.. :klø:
Gjest gjest Skrevet 22. juli 2005 #4 Skrevet 22. juli 2005 Jeg kjøpte en liten "geleklump"aktig vagina til min mann på slutten av svangerskapet da lysten på sex ikke var så stor. Den funker som bare det. Om han skal ha seg en runk så hvorfor ikke prøve en slik så det blir litt variasjon? Min mann sier at den er veldig trang og god og at han få lyst til å komme etter to sekunder. Selv har jeg min vibrator å kose meg med. Bare morro med leketøy.
Gjest Ananas Skrevet 22. juli 2005 #5 Skrevet 22. juli 2005 Ingen menn i denne tråden så langt. Alle tøffe gutta er visst ikke tøffe nok til dette.
Gjest m40 Skrevet 22. juli 2005 #6 Skrevet 22. juli 2005 Ikke tøffe nok? Det kan være så enkelt at de færreste av gutta har prøvd noe sånt. Selv føler jeg meg rimelig sikker på at "ekte vare" er best. Rart, men det blir liksom litt annerledes med en dildo til damene. Husker forresten en kamerat fra 7. klasse som skulle lage seg sjømannsbrud selv - av tre! Han boret og pusset en stund, men jeg tviler på at det ble gjennomført når det kom til stykket. Ser for meg prototypen levert med pinsett og plaster.. au au...
Gjest Ananas Skrevet 22. juli 2005 #7 Skrevet 22. juli 2005 Jeg synes film er best på kino. Men noen ganger blir det til at jeg ser film hjemme. Da synes jeg det er best med en stor skjerm, framfor en liten skjerm.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. juli 2005 #8 Skrevet 22. juli 2005 Tror nok det bare er sånn for de fleste menn, at høyrehånda fungerer vel så bra som en vagina wannabe
Gjest Milah Skrevet 22. juli 2005 #9 Skrevet 22. juli 2005 Tror nok det bare er sånn for de fleste menn, at høyrehånda fungerer vel så bra som en vagina wannabe ← Tror nok det ligger noe i det. Det er jo ikke akkurat et ukjent faktum at menn ofte har lettere for å få orgasme en kvinner. Og at kvinner i den grunn har mer "behov" for hjelpemidler!
Gjest To74 Skrevet 23. juli 2005 #10 Skrevet 23. juli 2005 Sikkert litt på siden av tema, men; jeg forundres litt over at dildoer ol for kvinner har blitt så stuerent og "in", mens sjømansbruder ol for menn sees på som sleesy, vemmelig og mannsgris-aktig. Hva kommer dette fenomenet av? ← Jeg tror greia er at kvinnefrigjøringen og annen samfunnsutvikling de siste 20 årene har endret synet på kvinners/pikers seksulalitet fra å være noe skamfullt og urent til å bli noe vakkert og naturlig. Det har ikke vært noen mannefrigjøring, så "samfunnet" ser fortsatt på menns/gutters seksualitet som noe stygt og dyrisk. Akkurat som man gjorde for 100 år siden. To
Gjest Lompa Skrevet 23. juli 2005 #11 Skrevet 23. juli 2005 Kan ikke fatte at det skal være noen forskjell. Dersom mannen hadde villet bruke en "sjømansbrud" (memo i bakhodet; spørre om han kunne tenkt seg det) hadde det vært helt greit, akkurat som jeg kunne brukt en dildo/vibrator. Begge deler bør kunne nytes når man har sex med hverandre og når den ene er fraværende eller ikke har lyst/ork.
Gjest Ananas Skrevet 23. juli 2005 #12 Skrevet 23. juli 2005 Tror nok det bare er sånn for de fleste menn, at høyrehånda fungerer vel så bra som en vagina wannabe Jeg tror det er slik at de fleste ikke har prøvd noe annet en hånda, og dermed ikke har sammenligningsgrunnlag.
Venus_venus Skrevet 25. juli 2005 #13 Skrevet 25. juli 2005 Jeg tror det er slik at de fleste ikke har prøvd noe annet en hånda, og dermed ikke har sammenligningsgrunnlag. ← Tror jeg også.
Angelboy75 Skrevet 25. juli 2005 #14 Skrevet 25. juli 2005 Jeg har og bruker en kunstig vagina, den bruker jeg mest alene.. er godt å bruke noe annet enn hånda av og til ;-) Men jeg har også en anal vibrator som jeg bruker mye både sammen med dama og alene..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå