AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Hvilke erfaringer sitter dere foreldrene igjen med, de av dere som har hatt vedtak på 1:1 i barnehagen? Og i hvilke tilfeller ble dette innvilget? Vi vurderer sammen med barnehagen om å søke om dette til barnet vårt så vil veldig gjerne ha deres erfaringer rundt dette Anonymkode: 30460...156
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Hva er årsaken hos dere da? vi har 1-1 på barnet vårt, omfattende ernæringsutfordringer , knapp og sondemating Anonymkode: 94c56...f73
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Er det nokon som har fått det pga adferdsvansker? Anonymkode: 3bc14...f4b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 Ja en gutt på avdelingen her har 1-1 pga atferd...veldig impulsiv og voldelig atferd.. Anonymkode: 94c56...f73
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 Har ikke hvert i situasjonen selv som forelder, men som barnehageansatt. Som ansatt i barnehagen henviser vi videre når vi barnet trenger en voksen alene og vi ikke har kapasitet til å hjelpe barnet selv. Vi har et tett samarbeid med foreldrene for å sammen hjelpe barnet til en bedre hverdag. Jeg ville absolutt gjort det hvis barnet trenger 1:1, det kan være ulike grunner for at barnet trenger det og barnehagen ikke har mulighet alene for å gi 1:1. Om barnet har adferdsvansker er det veldig positivt med at en person er «på» det hele tiden, for å kartlegge og tilrette legge for tiltak. Enklere å oppleve om det er et mønster i det, ulike situasjoner som gjør barnet stresset? Hva skjedde før barnet reagerte? Jeg ville absolutt gjort det om det kunne hjulpet barnet mitt. Anonymkode: 36c00...079 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 Hvis barnehagen er med på laget og ønsker å søke om det så kjør på! Jeg ser utelukkende på det som positivt for barnet, ikke minst hvis barnehagen tenker det er et behov for det. Anonymkode: 43bf1...9cc
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er årsaken hos dere da? vi har 1-1 på barnet vårt, omfattende ernæringsutfordringer , knapp og sondemating Anonymkode: 94c56...f73 Barnet har noen utfordringer som gjør at det trenger en person fast. Ts Anonymkode: 30460...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå