Gå til innhold

Hvilke bevegelser liker du best under cowgirl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett opp og ned eller mer rulling med hoftene? Rulling frem og tilbake eller mer rundt? Og hvilket kjønn er du? :) Jeg liker best gynging frem og tilbake, men det kan noen ganger føre til at det blir for lite friksjon for han 

Anonymkode: 1044b...8ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha besvergelser... jeg er dame og liker også best å gynge/gni meg frem og tilbake på ham. ikke så mye opp og ned.

Anonymkode: 9f4f3...410

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haha besvergelser... jeg er dame og liker også best å gynge/gni meg frem og tilbake på ham. ikke så mye opp og ned.

Dama mi kan ikke gjøre sånn på meg pga jeg bunner. Har aldri opplevd å få hele inni henne. Skulle ønske jeg hadde 15 cm sånn at jeg kunne stimulere klitten å være helt inni mens vi har samleie. 

Anonymkode: 8b341...657

Skrevet

Twerking 

Anonymkode: 28d66...517

Skrevet (endret)

Jeg liker tergende sakte småjokk med bare kukhodet innom kanten, så lange dype drag i ultra sakte bevegelser så, roterende bevegelser, og hard gnikking... rett og slett variasjon av alt. Jeg gir som regel beskjed med stønn og ja dæ fy fa... sånn ja, når det er ekstra deilig...

Men hva liker dere som rir da? Stillestående eller litt motjokk? Kommer ann på dama jeg spør da selvfølgelig...

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet
På 9.9.2020 den 18.34, Bamseklemmer skrev:

Jeg liker tergende sakte småjokk med bare kukhodet innom kanten, så lange dype drag i ultra sakte bevegelser så, roterende bevegelser, og hard gnikking... rett og slett variasjon av alt. Jeg gir som regel beskjed med stønn og ja dæ fy fa... sånn ja, når det er ekstra deilig...

Men hva liker dere som rir da? Stillestående eller litt motjokk? Kommer ann på dama jeg spør da selvfølgelig...

Liker motjokk 👍

Anonymkode: 73b5f...3a4

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
På 9.9.2020 den 18.34, Bamseklemmer skrev:

Liker ikke motjokk, her er det jeg som skal styre og bestemme om jeg rir. :) 

Skrevet (endret)
36 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Aha ja, så du litt domina ja😅 neida, helt iorden det altså, jeg skjønner du ikke liker å bli forstyrret av rytmen din...

Men når dere blir sliten da, er det greit jeg overtar styringen litt da?

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, Mysticgirl skrev:

My kind of girl 😍

Anonymkode: ab356...c80

• Liker 2
Skrevet

Her er det to forskjellige verdener som møtes, anatomien for kvinnen tilsier at gnukking frem og tilbake i fremoverlent stilling gir stimuli av klitoris. For mannen er det fantastisk visst damen klarer å ri opp og ned ved beinmusklene uten å sette vekten på mannen, både fysisk og visuell nytelse. Men du skjønner at den siste blir slitsom for damen og ikke gir så god stimuli for henne så det tar vekk den dimensjonen som mangler, nemlig at det skal være godt for dama også.

Anonymkode: 7f3aa...98e

• Liker 2
Skrevet
På 9.9.2020 den 17.53, AnonymBruker skrev:

Dama mi kan ikke gjøre sånn på meg pga jeg bunner. Har aldri opplevd å få hele inni henne. Skulle ønske jeg hadde 15 cm sånn at jeg kunne stimulere klitten å være helt inni mens vi har samleie. 

hmm høres rart ut. Enten er hun veldig kort eller du ekstremt lang. Mannen min er 19-20 cm lang, avhengig av målinga, og det går helt fint for meg å ri ham med gniing helt inntil likevel. Han bunner meg imidlertid delvis smertefullt bakfra, så blir mindre av det

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

hmm høres rart ut. Enten er hun veldig kort eller du ekstremt lang. Mannen min er 19-20 cm lang, avhengig av målinga, og det går helt fint for meg å ri ham med gniing helt inntil likevel. Han bunner meg imidlertid delvis smertefullt bakfra, så blir mindre av det

Hun er normal i lengden der nede. Har 19 cm. Hun får inn 14-15 cm ca. Gjennomsnitts vagina er bare 10 cm dyp selv om den utvider seg noe når hun er opphisset.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er normal i lengden der nede. Har 19 cm. Hun får inn 14-15 cm ca. Gjennomsnitts vagina er bare 10 cm dyp selv om den utvider seg noe når hun er opphisset.

https://www.medicalnewstoday.com/articles/321220

Ja, det er kanskje et snitt, men variasjonen er 7-17,5 cm står det her. Går iaf bra for meg, men tror også jeg har blitt "tilpasset" hans lengde etter mange år sammen. I starten husker jeg jeg fikk mer støtsmerter og ble øm om det var litt tid mellom sex.

• Liker 1
Skrevet
På 8.9.2020 den 18.36, AnonymBruker skrev:

Jeg liker best gynging frem og tilbake, men det kan noen ganger føre til at det blir for lite friksjon for han 

Dette er det beste. Når du sitter helt nedpå og gnir fram og tilbake. 

Mann

Anonymkode: de324...d81

• Liker 1
Skrevet

Opp-og-ned er vel best på film..

Anonymkode: 9a64a...674

• Liker 1
Skrevet
On 9/9/2020 at 11:33 PM, AnonymBruker said:

Mann her. Liker nøyaktig det samme.

Blir alt for mye for meg om hun går opp og ned, da kommer jeg med en gang.

Anonymkode: c2f21...5b0

• Liker 1
Skrevet

Det beste jeg vet er å vugge frem og tilbake, og når jeg kommer nesten tilbake til utgangspunktet løfter jeg bekkenet en tanke opp slik at jeg får mer spenning over klitoris etc og mer intens kontakt med hans kropp. Men igjen, han kan lett bli myk av dette.

Skrevet

Jeg sitter på kne og gnukker fram og tilbake, eller så bøyer jeg meg fram og lar han knulle meg. Jeg klarer ikke opp og ned, det er sykt tungt i lårmusklene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...