AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Opplevde her om dagen at en jente jeg hadde sex med måtte skyve meg litt vekk under hard sex i misjonær, akkurat som at jeg var litt for stor for henne. Men jeg er ikke stor og hun er heller ikke veldig trang og også alltid veldig våt. Såpass våt at friksjonen uteblir litt for min egen del innimellom. Hun sa at det gjorde litt "godt vondt". Hva kan være årsaken til dette? Jeg har derimot veldig bananformet penis og han kan bli ganske hard. Kan det ha noe å si hvor mye dama føler under misjonær? Størrelsen ellers er bare 16 x 12 cm Anonymkode: c6dcf...5b5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Opplevde her om dagen at en jente jeg hadde sex med måtte skyve meg litt vekk under hard sex i misjonær, akkurat som at jeg var litt for stor for henne. Men jeg er ikke stor og hun er heller ikke veldig trang og også alltid veldig våt. Såpass våt at friksjonen uteblir litt for min egen del innimellom. Hun sa at det gjorde litt "godt vondt". Hva kan være årsaken til dette? Jeg har derimot veldig bananformet penis og han kan bli ganske hard. Kan det ha noe å si hvor mye dama føler under misjonær? Størrelsen ellers er bare 16 x 12 cm Anonymkode: c6dcf...5b5 16 lang eller 12 lang? Skal ikke så mye til å 'bunne' alltid selv med relativt kort penis. Anonymkode: be296...b27 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Tenker at du enten traff for langt inn, og det var ubehagelig (skal ikke så mye til) eller at det ble for hardt/fort i bevegelsene. Jeg er ikke alltid så fan av hvis mannen kjører på så hardt og fort at det gjør vondt i beinet over musa f.eks. Anonymkode: 39a62...fb8 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 Jeg oppfordrer Kvinneguiden til å opprette et eget forum der menn kan snakke med andre menn om tissene sine. Anonymkode: 4188d...373 44
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg oppfordrer Kvinneguiden til å opprette et eget forum der menn kan snakke med andre menn om tissene sine. Anonymkode: 4188d...373 I det minste en samletråd. 'Den store penistråden', gjerne bildetråd. Anonymkode: be296...b27 8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 Kvinners underliv, er like forskjellige som menns. Anonymkode: 4e1b9...5a9 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 52 minutter siden, AnonymBruker said: I det minste en samletråd. 'Den store penistråden', gjerne bildetråd. Anonymkode: be296...b27 Gjerne samletråd, men IKKE bildetråd. Anonymkode: a981e...588 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 Er du 12 cm i omkrets jevnt over? Eller det kun på det tykkeste? Anonymkode: 1dac6...467 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #9 Skrevet 8. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjerne samletråd, men IKKE bildetråd. Anonymkode: a981e...588 Jo, vi vil ha bilder!!! Anonymkode: 21899...f7c 8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #10 Skrevet 8. september 2020 Livmorhalsen (det du treffer når du «bunner») flytter seg underveis i menssyklusen og kan være både høyere og lavere fra dag til dag. Mannen min er heller ikke veldig stor, men det er likevel dager han når bunnen med en gang og andre dager han ikke er i nærheten en gang. Dette varierer Ellers kan det jo hende hun syntes det gikk litt for hardt for seg? Anonymkode: 3093d...375 13
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #11 Skrevet 8. september 2020 Jeg vil tro damer er forskjellige størrelser også. Og du kunne ha dyttet et ubehagelig sted. Er du 16cm i lengde så synes jeg ikke du er små. Du hadde ihvertfall vært for stor for meg 🙈🤣 Anonymkode: e9a29...e9d 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #12 Skrevet 9. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil tro damer er forskjellige størrelser også. Og du kunne ha dyttet et ubehagelig sted. Er du 16cm i lengde så synes jeg ikke du er små. Du hadde ihvertfall vært for stor for meg 🙈🤣 Anonymkode: e9a29...e9d Vet ikke om det finnes mikro vagina på kvinner, men kan ikke være langt unna. Hatt ganske mye sex opp gjennom årene og dybden på jentene varierer mye de også. Noen får bare inn 10-11 cm før det blir ondt mens noen få får inn 20 cm før det bunner. Vil tro kvinner og menn av samme etnistitet matcher bra sammen bortsett hvis de er i motsatt ende i skalaen. En gjennomsnittlig skjede er 10 cm dyp, så det at du har bunnet ei med 16 cm er veldig normalt. Anonymkode: fb21b...c96 6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #13 Skrevet 9. september 2020 Kjæresten min er 14,5 cm lang og jeg får også vondt innimellom. Kan hende du bunnet henne, og det har jo ikke noe med tranghet å gjøre. Anonymkode: 76486...8ca 4
Teyla Skrevet 9. september 2020 #14 Skrevet 9. september 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Livmorhalsen (det du treffer når du «bunner») flytter seg underveis i menssyklusen og kan være både høyere og lavere fra dag til dag. Mannen min er heller ikke veldig stor, men det er likevel dager han når bunnen med en gang og andre dager han ikke er i nærheten en gang. Dette varierer Ellers kan det jo hende hun syntes det gikk litt for hardt for seg? Anonymkode: 3093d...375 Dette er det beste svaret i hele tråden 👌 Livmorhalstappen kan være vond å treffe. Noen kvinner har den dypt, noen har den kort innenfor skjedeåpningen. Og den er ikke alltid plasser i bunnen av skjeden heller, men kan være på siden. Derfor kan noen stillinger fungere fint, men andre ikke. Oooog det at livmorhalstappen kan flytte seg opp eller ned i syklus. 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #15 Skrevet 9. september 2020 Vidden på vagina eller hvor våt man er har ingenting med lengden å gjøre. Vagina kan ikke utvides særlig i lengden. 1 minutt siden, Teyla skrev: Dette er det beste svaret i hele tråden 👌 Livmorhalstappen kan være vond å treffe. Noen kvinner har den dypt, noen har den kort innenfor skjedeåpningen. Og den er ikke alltid plasser i bunnen av skjeden heller, men kan være på siden. Derfor kan noen stillinger fungere fint, men andre ikke. Oooog det at livmorhalstappen kan flytte seg opp eller ned i syklus. Jo, livmortappen er i bunnen av skjeden hos alle kvinner selv om man kan ha f.eks fremovervendt livmor. Anonymkode: f23ee...d24
Teyla Skrevet 9. september 2020 #16 Skrevet 9. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vidden på vagina eller hvor våt man er har ingenting med lengden å gjøre. Vagina kan ikke utvides særlig i lengden. Jo, livmortappen er i bunnen av skjeden hos alle kvinner selv om man kan ha f.eks fremovervendt livmor. Anonymkode: f23ee...d24 Nei, det er den ikke 😉 Jeg kan helt fint nå livmorhalstappen min med bare 2 ledd innenfor, og også gå fordi den og finne bunnen av skjeden. Like normalt som å ha den i bunnen. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #17 Skrevet 9. september 2020 Jeg klarer ikke ha sex med bananformede peniser Anonymkode: 81788...e8a 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #18 Skrevet 9. september 2020 9 minutter siden, Teyla skrev: Nei, det er den ikke 😉 Jeg kan helt fint nå livmorhalstappen min med bare 2 ledd innenfor, og også gå fordi den og finne bunnen av skjeden. Like normalt som å ha den i bunnen. Hvordan mener du at legen kan se på livmortappen din med et spekulum om livmortappen din ikke er i bunnen av vagina? Anonymkode: f23ee...d24
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #19 Skrevet 9. september 2020 12 minutter siden, Teyla skrev: Nei, det er den ikke 😉 Jeg kan helt fint nå livmorhalstappen min med bare 2 ledd innenfor, og også gå fordi den og finne bunnen av skjeden. Like normalt som å ha den i bunnen. Her kan du forøvrig se en illustrasjon av en celleprøve. Som du ser er livmortappen i bunnen av vagina. Om du har livmortappen din ved inngangen til vagina på oversiden for eksempel vil det ikke være plass til urinrøret og urinblæren din, og du vil heller ikke være i stand til å føde et barn. Det er ikke normalt å ha en livmortapp noe annet sted enn i bunnen av vagina. Anonymkode: f23ee...d24 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #20 Skrevet 9. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke ha sex med bananformede peniser Anonymkode: 81788...e8a Åh, bananform er jo det beste for meg, hvis den ikke er for lang. Treffer g - punktet 😍 Anonymkode: 76486...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå