Gå til innhold

- Man skal ha gode grunner for å reise til Bergen, sier helsedirektøren.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg planlegger tur til Bergen i helga for å besøke familie. Hva hadde du gjort? Avlyst? Utsatt?

Anonymkode: fbaf4...e45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dratt, men hadde tatt med meg regnfrakk. HEHEHEHE

Anonymkode: 1d8a1...ab6

• Liker 16
Skrevet

Man reiser vel uansett ikke til Bergen uten en god grunn. Reis, og kos deg.

Anonymkode: 2ee15...b81

• Liker 4
Skrevet

Se ekstra pressekonferanse fra Bergen nå! 

Anonymkode: 6064d...98e

Skrevet

Reis og kos deg.

Anonymkode: 62557...da9

Skrevet

Hadde utsatt. Det er en såkalt ikke-nødvendig reise, med mindre en eller flere av de du tenkte p besøke ligger for døden.

Anonymkode: b5dcc...eb4

• Liker 6
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg planlegger tur til Bergen i helga for å besøke familie. Hva hadde du gjort? Avlyst? Utsatt?

Hva tror du? HELT ÆRLIG? :huh:

• Liker 3
Skrevet

Jeg måtte reise dit i går ifb. med jobb, og det var en selsom opplevelse. Det lå hauger av smittede i gatene, og hauger av lik på fortauene. De døde var ikke tildekket, og det stinket av død og fordervelse i hele byen. Jeg så knapt nok et eneste friskt menneske, alle jeg så hadde væskende byller over hele kroppen, og huden deres var grønn. Jeg måtte bane meg vei gjennom de massive fjellene av lik, mens  jeg lukket ørene for ikke å høre den forpinte rallingen til alle de døende. 

Anonymkode: ba626...dd5

• Liker 27
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde utsatt! Vent til de får kontroll på det. I verste fall tar du det med deg tilbake til dit du bor, så må den delen av Norge også stenge ned og følge strenge tiltak.

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg måtte reise dit i går ifb. med jobb, og det var en selsom opplevelse. Det lå hauger av smittede i gatene, og hauger av lik på fortauene. De døde var ikke tildekket, og det stinket av død og fordervelse i hele byen. Jeg så knapt nok et eneste friskt menneske, alle jeg så hadde væskende byller over hele kroppen, og huden deres var grønn. Jeg måtte bane meg vei gjennom de massive fjellene av lik, mens  jeg lukket ørene for ikke å høre den forpinte rallingen til alle de døende. 

Du liker dette scenarioet siden du har skrevet det i en annen tråd, forstår jeg.

Anonymkode: 34e9b...29b

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du liker dette scenarioet siden du har skrevet det i en annen tråd, forstår jeg

Nei, det er tragisk. En tragedie har rammet Bergen, slik den snart også rammer resten av Norge. Sykehusene er stappfulle av covidpasienter som ikke får puste. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

utsatt. Det høres ut som noe som fint kan vente noen uker.

Anonymkode: 40656...c7c

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

utsatt. Det høres ut som noe som fint kan vente noen uker.

Om noen uker kommer det til å være helt bananas i Bergen!

Anonymkode: f7bbe...357

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og idag ble hele 42 av Bergens 270 000 innbyggere smittet av forkjølelsen. Nå blir det enda mer krise. Og de stakkars sykehusansatte som har 11 innlagte med korona fordelt på alle landets sykehus, snart er det ikke plass. Det er fullstendig krise!

• Liker 9
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, det er tragisk. En tragedie har rammet Bergen, slik den snart også rammer resten av Norge. Sykehusene er stappfulle av covidpasienter som ikke får puste. 

Hvorfor driver du å maler et sånt skrekkbilde i flere tråder da?

Er det en slags makaber form for humor?

Anonymkode: 34e9b...29b

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og idag ble hele 42 av Bergens 270 000 innbyggere smittet av forkjølelsen. Nå blir det enda mer krise. Og de stakkars sykehusansatte som har 11 innlagte med korona fordelt på alle landets sykehus, snart er det ikke plass. Det er fullstendig krise!

Korr:285 000 innbyggere i Bergen kommune

Anonymkode: 6064d...98e

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte :ironi: emojien

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

les og lær litt:

https://snl.no/eksponentiell_vekst

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde ikke reist. Jeg må til Bergen på fredag selv, av en såkalt god grunn. Men det føles ubehagelig og som å ta en unødvendig stor risiko, så jeg hadde avlyst hvis jeg kunne. Og du kan jo faktisk det. 

Anonymkode: 1ee83...1ac

• Liker 2
  • Opprett ny...