k0u Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 (endret) Hei Trenger en anbefaling, som tittelen sier. Hvilken musikk program, bruker dere som kan anbefales? Edit: Som går an og laste ned musikk også. Endret 8. september 2020 av k0u
Hulderen Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Jeg vil anbefale en hel radiokanal; Radio Vinyl.
k0u Skrevet 8. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2020 10 minutter siden, Hulderen skrev: Jeg vil anbefale en hel radiokanal; Radio Vinyl. Glemte og si, at jeg trenger en som går an og laste ned musikk.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 yOUTUBE Downloder Anonymkode: c3b2f...81a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 Hvis du betaler for Spotify så kan du laste ned til mobilen. Uslåelig. Anonymkode: c9711...8f8
k0u Skrevet 8. september 2020 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: yOUTUBE Downloder Anonymkode: c3b2f...81a Youtube har gjort sånn at de har blitt, eksklusivt tror jeg. Brukte youtube converter til mp3 ifra dvdvideosoft, premium. Nå går det ikke an lengre, prøvd 2-3 andre programmer også, tror youtube har klart og gjøre seg eksklusivt.
k0u Skrevet 8. september 2020 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du betaler for Spotify så kan du laste ned til mobilen. Uslåelig. Anonymkode: c9711...8f8 Spotify er grei, dekker bare de fleste mainstrean sanger ja, men den har ikke så vid sjangre og sånt, i forhold til youtube.
k0u Skrevet 8. september 2020 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2020 fant en som funker, y2mate.com. Trenger ikke laste ned noe som helst, bare en side du kan copy paste linken. Suverent!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #9 Skrevet 8. september 2020 59 minutter siden, k0u skrev: Spotify er grei, dekker bare de fleste mainstrean sanger ja, men den har ikke så vid sjangre og sånt, i forhold til youtube. Da er du rimelig sær i musikkveien hvis du ikke finner noe av det du liker på Spotify! Jeg hører ikke akkurat på listepop men sikkert 80% av favorittene mine er på Spotify likevel. Prøv å bli litt mer mainstream! 😂 Anonymkode: c9711...8f8
k0u Skrevet 8. september 2020 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da er du rimelig sær i musikkveien hvis du ikke finner noe av det du liker på Spotify! Jeg hører ikke akkurat på listepop men sikkert 80% av favorittene mine er på Spotify likevel. Prøv å bli litt mer mainstream! 😂 Anonymkode: c9711...8f8 Nei nei, jeg er ikke sær. Jeg liker og høre veldig mye forskjellige. Har heller ikke sagt, at jeg ikke finner noe av det jeg liker på spotify. Bare at spotify ikke dekker helt behovet, visst jeg skal søke på noe sanger, som ikke er mainstream. 😂
Perelandra Skrevet 26. september 2020 #11 Skrevet 26. september 2020 Mitt favoritt musikkprogram er Filmmusikk med Wolgang Wee. Det går på NRK klassisk og NRK P2, men jeg pleier sjeldent å høre det direkte. Hører det vanlig via appen til NRK. Det er ikke mulig å laste ned pga opphavsrettigheter, men du kan høre når det passer deg i NRK-appen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå