SoWhat? Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Ettersom de er veldig sunne, så kunne jeg tenkt meg å spise mer av disse. Finner lite oppskrifter på nettet, og der innbefattet det lam, som jeg ikke spiser. Tar gjerne i mot småretter med disse bønnene også. Håper noen kan bidra!
T-Rex Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 (endret) På norsk heter de bondebønner. De er utrolig gode. Dessverre bortimot umulige å få tak i i Norge, om du ikke dyrker dem selv. Endret 8. september 2020 av T-Rex 1
SoWhat? Skrevet 8. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2020 6 minutter siden, T-Rex skrev: På norsk heter de bondebønner. De er utrolig gode. Dessverre bortimot umulige å få tak i i Norge, om du ikke dyrker dem selv. Det lille jeg fant på nett, var at man får tak i dem på Meny? Og i asiatiske butikker. De er jo supersunne, så hadde jo vært fint om flere fikk øynene opp for dem.
Leo Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 De går også under navnet hestebønne. Det er ikke noe i veien med smaken, men bare ikke kjøp de med skall. De minner litt for mye om en velvoksen flått når de er ferdig kokt! 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 Falaflene til Vidar Bergum 🤤 https://www.etkjokken.com/tag/hestebonner/ Anonymkode: 7a239...abf 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 Med lever og en god chianti? Anonymkode: 1efc1...03d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå