Gå til innhold

Drømte jeg hadde sex med nabo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømte at jeg hadde sex med naboen i 1. etg. Jeg misliker denne personen veldig sterkt. Jeg hadde ikke brydd meg om han hadde døde. Han er gammel, fyllik, glaner alltid på meg, og jeg overser han alltid. Hvorfor drømte jeg at jeg hadde sex med han frivillig i drømmen? Jeg ville ikke tatt i han med en pinsett engang. Æsj! Nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på det. 

Anonymkode: 95f9f...49a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤪Da må du bare ha sex med han for å få det ut av hodet‼️🤣🤣

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt slike drømmer selv. Det er helt forferdelig når jeg våkner opp etterpå og tenker at det egentlig var han jeg hadde det godt med... 😫

Skrevet
5 minutter siden, oda02 skrev:

Jeg har hatt slike drømmer selv. Det er helt forferdelig når jeg våkner opp etterpå og tenker at det egentlig var han jeg hadde det godt med... 😫

🤮 

Skrevet

Det kan være så enkelt at det var den siste personen du så eller tenkte på før du la deg/sovnet. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

🤮

Jeg mente forresten ikke naboene selv. Det har aldri skjedd. Men andre mennesker i mitt liv.

Skrevet
51 minutter siden, Morten1 skrev:

Det kan være så enkelt at det var den siste personen du så eller tenkte på før du la deg/sovnet. 

Feil. Har ikke sett personen på flere uker. Og har definitivt ikke tenkt på personen. 

Skrevet

Har også hatt sånne drømmer om personer jeg ikke har et positivt forhold til for å si det mildt. Er så forferdelig. 

Anonymkode: 190b1...484

• Liker 1
Skrevet

Drømmene kan ingen styre, men det er på dagtid når du tenker mye på en person drømmene utløses. Det kan like gjerne være som et mareritt, som en som du ikke liker. Men innerst inne kan det også være omsorg din som overtar drømmene dine...

Husker du om det var han som kom til deg eller du som kom til han? Eller bare var begge like imøtekommende?

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke tatt i han med en pinsett engang. Æsj! Nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på det. 

Drømmer er drømmer. Du kan ikke styre.

Kanskje han er veldig god i senga.

Skrevet

Din avsky for noen er forbundet med det intime, nære. Selv om det er "ham" i drømmen kan han portrettere deg selv eller andre. Har du vært utsatt for overgrep på noen som helst måte? Er du ukomfortabel med egen seksualitet? Har du datet noen i det siste som du nå føler avsky for? 

Drømmer handler om så mye mer enn det man ser. Man kan ikke tolke en drøm direkte. Husk at alt du drømmer om er speilet av dine egen psyke. Dine egne følelser. Dine egne tanker. I drømmene er det kun ditt perspektiv. 

Anonymkode: 614d8...ca4

Skrevet

Det er godt at naboene ikke veit hva jeg drømmer eller fantaserer om. La drømmer og fantasier være drømmer og fantasier så kan vi treffe naboer uten at det blir kleint.😴:sikle:

Kvinne 41

Anonymkode: 18524...a76

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan noen ganger tenne på tanken av å bli pult av en ekkel, gammel mann. Vet ikke helt hvorfor. Husker jeg hadde en skikkelig sur, stygg, gammel huseier en gang og jeg tente allikevel på tanken på at han pulte meg hardt i doggy. 

Anonymkode: c8cee...0e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...