reddelinnea Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #21 Skrevet 24. juli 2005 Tusen takk for forslaget om støttekontakt. Jeg vet ikke om jeg tør å ha en støttekontakt. Er så redd for andre mennesker. Også hadde jeg hele tiden lurt på hva hun hadde tenkt om meg, også hadde jeg tenkt at det var dumt sagt, og det var dumt gjort. Ol. Gått gjennom alt etterpå. Slitsomt. Også føler jeg meg så dum og flau over meg selv. Klarer liksom ikke å være som alle andre. Føler meg så annerledes og misslykka jeg.
Bolla Piggsvin Skrevet 25. juli 2005 #22 Skrevet 25. juli 2005 Tusen takk for forslaget om støttekontakt. Jeg vet ikke om jeg tør å ha en støttekontakt. Er så redd for andre mennesker. Også hadde jeg hele tiden lurt på hva hun hadde tenkt om meg, også hadde jeg tenkt at det var dumt sagt, og det var dumt gjort. Ol. Gått gjennom alt etterpå. Slitsomt. Også føler jeg meg så dum og flau over meg selv. Klarer liksom ikke å være som alle andre. Føler meg så annerledes og misslykka jeg. ← Hvis du ikke lar andre få sjansen til å bli kjent med deg er det nok ikke så lett å vite hvordan de ser på deg!! Tror nok om du bare tørr åpne deg for flere og tørr å tilbringe tid med mennsker så vil du nok se at ikke alle ser på deg som stygg, eller udugelig!! Er sikkert mange som vil være vennen din... HUSK venner for man aldri nok av!!!
reddelinnea Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #23 Skrevet 25. juli 2005 Jeg tør liksom ikke å åpne meg. Tør ikke sleppe andre innpå meg. Kanskje fordi jeg har blitt avvist mange ganger. Folk har vendt ryggen til meg bla. på skolen. Og da har jeg vanskeligheter med å stole på andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå