AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Del Skrevet 8. september 2020 Er det vanlig at det blir hull under armene når man plukker opp masker til ermer? Syr man disse i såfall bare igjen under monteringen? Noen spesiell måte man syr på da? #nybegynner Anonymkode: cf424...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Del Skrevet 8. september 2020 Ja, google maskesting Anonymkode: 23481...669 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Del Skrevet 8. september 2020 Helt vanlig Bare setter igjen en litt ekstra lang trådende, også masker jeg sammen samtidig som jeg fester tråden der. Anonymkode: 7dc54...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Del Skrevet 8. september 2020 Takk! Anonymkode: cf424...9f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #5 Del Skrevet 9. september 2020 Men - legger til, hvordan du plukker opp masker kan være med på gjøre hullene større enn nødvendig. Jeg plukker opp vridde masker - det gjør det tettere i overgangen erme/bol. Anonymkode: 7dc54...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #6 Del Skrevet 10. september 2020 Her er en video som er fin for å unngå hull når du strikker ovenfra og ned. Anonymkode: 036d7...312 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå