AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Del Skrevet 8. september 2020 Jeg hadde mest sannsynlig eggløsning i går, og i dag mottok jeg babyklister/fructus femina i posten. Er det for sent å begynne på det nå? Anonymkode: 03da9...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Del Skrevet 8. september 2020 Du kan begynne på det nå. Og så kan du tygge på litt gress samtidig, det er like effektivt. Anonymkode: 4c346...878 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Del Skrevet 8. september 2020 Ikke bruk dette. Homoepati har ingen effekt. det er bevist for lenge siden. Bruk pengene dine på hva som helst annet. Anonymkode: 251af...d9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Del Skrevet 8. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde mest sannsynlig eggløsning i går, og i dag mottok jeg babyklister/fructus femina i posten. Er det for sent å begynne på det nå? Anonymkode: 03da9...478 Hvis eggløsningen er over kan du bruke det idag. Men det er viktig at eggløsningen er over Anonymkode: 3b4ba...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Del Skrevet 8. september 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis eggløsningen er over kan du bruke det idag. Men det er viktig at eggløsningen er over Anonymkode: 3b4ba...c57 For noe tull. Det har ingenting å si når dette inntas. Anonymkode: 4c346...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå