Gå til innhold

Søsteren min gir sønnen min på 8 år energidrikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er andre gang det skjer! Første gang fortalte sønnen min det selv, at han hadde fått Monster av tante. Jeg sa til henne at man gir ikke energidrikk til en 8 åring! Trodde hun hørte på meg, men neida! Moren vår hadde FaceTimet med søsteren og sønnen min, der satt sønnen min og stolt viste frem at han hadde fått Monster av tante! 

Anonymkode: 316fb...39b

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ro deg ned ti hakk, please. Han får ikke hjertestans av 2 energidrikker.. 

Anonymkode: 11bb2...3b5

• Liker 18
Skrevet

Er dette Jodel? Sånn siden folk bare skriver et utsagn uten noen spørsmål eller problemstilling?

Anonymkode: d2f64...da9

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ro deg ned ti hakk, please. Han får ikke hjertestans av 2 energidrikker.. 

Han er 8 år! 

Ts

• Liker 23
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er dette Jodel? Sånn siden folk bare skriver et utsagn uten noen spørsmål eller problemstilling?

Nei! Jeg lurer på hva andre syntes, jeg er sint!

Ts

• Liker 4
Skrevet

Han er 8 år! 

Ts

Og så? Han tar ikke skade av ett par energidrikker. Du fremstår som svært hysterisk. 

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og så? Han tar ikke skade av ett par energidrikker. Du fremstår som svært hysterisk. 

Forskning sier noe annet.............

Anonymkode: 1b14c...56f

• Liker 39
Skrevet

Er helt enig med deg, din søster er lite opplyst.

Anonymkode: 95cb6...6c4

• Liker 40
Skrevet

Jeg hadde klikka selv. Si det er uaktuelt, dersom hun fortsetter med det får hun ikke passe ham mer. 

Anonymkode: a9432...a84

• Liker 19
Skrevet

Send henne forskning.

Anonymkode: 48e6c...530

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenker at problemet her ikke først og fremst er energidrikken, men at søsteren din ikke hører på deg. Det bør hun gjøre hvis hun skal passe barnet ditt. Jeg hadde også blitt sint.

Anonymkode: 90cc0...612

• Liker 32
Gjest Achelois
Skrevet

Ts

Tanter, besteforeldre eller andre som passer sønnen din, må forholde seg til dine regler. Det er din oppgave å fortelle dem hvilke regler det er og hvilke konsekvenser regelbrudd får.

Dette er en del av barneoppdragelse og det er jeg sikker på at du får til.

Så klart du er sint, få det ut og når det roer seg, bestem deg for hvilke regler som gjelder nå og evt konsekvenser. 

Du har jo en stor gutt, som helt sikkert forstår det når mamma forklarer hva slags mat/drikke som er bra for kroppen og ikke.

Lykke til, dette går bra!

Skrevet

Bruker du henne som barnevakt? Gratis?  

Anonymkode: f1715...675

• Liker 4
Skrevet

Det er IKKE bra for barn! Det er ikke hysterisk å gi beskjed om det. Hva blir det neste? Bare en liten slurk med øl for å smake?

Anonymkode: a6792...413

• Liker 9
Skrevet

Fortell sønnen din hvorfor det ikke er bra for han å drikke det så vil han ikke ta imot

Anonymkode: 084ee...e62

• Liker 5
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Da er det en fordel å skrive dette i åpningsinnlegget 🙂 

• Liker 5
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde nok ikke tatt noe skade av et par øl heller, men det betyr da ikke at det er greit for det om. Det er en grunn til at det er 14-års grense på energidrikker. Reglene til mor skal dessuten alltid følges når man er barnevakt, uavhengig av hva du personlig måtte mene er greit eller ikke. 

• Liker 16
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har det med saken å gjøre?

Uakseptabelt av tante! Gi klar beskjed, eller la være å bruke henne som barnevakt.

Anonymkode: 6207d...4ac

• Liker 11
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det relevant? Finnes vel tanter som ønsker å tilbringe tid med tantebarna sine uten å kreve betaling for det. 

• Liker 8
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en grunn for at det er aldersgrense på energidrikk! Og dessuten har Ts gitt beskjed til søsteren at gutten ikke skal få det flere ganger etter første gang, da er det ganske respektløst og rimelig idiotisk av guttens tante å gi han det en gang til! Tanten skal følge Ts sine regler når hun passer nevøen sin, og når Ts IKKE vil at hennes åtte år gamle gutt skal få energidrikk både bør og skal tante respektere dette!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...