Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smurte dere fuktighetskrem i ansiktet flere ganger ila dagen? Merker det hjelper litt mot småflassing, men er det lurt? Noe annet som er bedre?😬

Anonymkode: 9a302...d0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte effaclar H fra la roche posay. Den er genial. Samme med lipsylen derfra .

Anonymkode: 4f2f3...c86

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Brukte effaclar H fra la roche posay. Den er genial. Samme med lipsylen derfra .

Ts her. Jeg bruker denne selv, og er fornøyd! Det var dog ikke spørsmålet mitt☺️

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Jeg bruker denne selv, og er fornøyd! Det var dog ikke spørsmålet mitt☺️

Altså, du bruker det ved behov 🙂

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg smører ved behov iløpet av dagen 😊

• Liker 1
Skrevet

Nei. man må regne med å flasse litt, på meg var det kun de første 2-3 ukene jeg flsset. Aldri etter det. Men fått mange andre plager samt en ekstremist sjelden bivirkning som gjorde at jeg måtte seponere.

Anonymkode: f984f...e5c

• Liker 1
Skrevet

Ja smurte ved behov, + vaselin i nesa pga blødninger og øyegel x flere ila dagen

Anonymkode: 9bb95...5c4

Skrevet (endret)

Ikke meg som brukte det legemiddelet, men min 16-17 årige sønn. Under kuren brukte han sjelden fuktighetskrem i ansiktet, selv om jeg hadde kjøpt inn den hudlegen anbefalte før kuren startet. Han var litt tørr i starten av kuren, men ellers klarte han seg bare med å smøre leppene med lanolin salve en gang i blant.  

Kuren var forøvrig over etter ca 7 mnd, og var veldig vellykket. Kvisene i ansiktet har ikke kommet tilbake, og det er nå 3 år siden kuren var ferdig. Han er veldig fornøyd.

Endret av Million

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...