AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Noen som har fått innvilget søknad om planlagt keisersnitt i det siste? Hvilken grunn hadde dere, og hvordan var prosessen/saksgangen frem til dere fikk avgjørelsen? Anonymkode: 28668...9c3
Anonym6789 Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Søkte ikke, men måtte pga seteleie. Usikker på hvordan få frem ved søknad, veldig varierende meninger om hvor streng de er
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #4 Skrevet 10. september 2020 13 timer siden, Anonym6789 skrev: Søkte ikke, men måtte pga seteleie. Usikker på hvordan få frem ved søknad, veldig varierende meninger om hvor streng de er Ok Er det lenge siden? Tenkte å få fastlegen til å søke. Har et tidligere ks bak meg og en medisinsk grunn som ligger litt i grenseland. Fastlegen sier Voss må er blitt mye strengere på å innvilge ks, så hun mener det er ingen grunn til å søke der. Anonymkode: 28668...9c3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #5 Skrevet 10. september 2020 Gikk fast til en av overlegene på KK for oppfølging av risikosvangerskap. Jeg sa at vaginal fødsel var uaktuelt for meg, klarte ikke tanken på å miste kontroll over meg selv. Han sa ok og innvilget keisersnitt. Som han sa, de tvinger ingen ut i vaginal fødsel. Og skrekkhistoriene med hvor streng KK er, hører fortiden til. Anonymkode: 23989...024
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #6 Skrevet 10. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Gikk fast til en av overlegene på KK for oppfølging av risikosvangerskap. Jeg sa at vaginal fødsel var uaktuelt for meg, klarte ikke tanken på å miste kontroll over meg selv. Han sa ok og innvilget keisersnitt. Som han sa, de tvinger ingen ut i vaginal fødsel. Og skrekkhistoriene med hvor streng KK er, hører fortiden til. Anonymkode: 23989...024 Så bra at du fikk hjelp. Husker du navn på legen? Anonymkode: 28668...9c3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #7 Skrevet 10. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så bra at du fikk hjelp. Husker du navn på legen? Anonymkode: 28668...9c3 Ja, men kommer ikke til å skrive det her. Anonymkode: 23989...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå