Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått innvilget søknad om planlagt keisersnitt i det siste? 

Hvilken grunn hadde dere, og hvordan var prosessen/saksgangen frem til dere fikk avgjørelsen?

Anonymkode: 28668...9c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Søkte ikke, men måtte pga seteleie. Usikker på hvordan få frem ved søknad, veldig varierende meninger om hvor streng de er 

Skrevet
13 timer siden, Anonym6789 skrev:

Søkte ikke, men måtte pga seteleie. Usikker på hvordan få frem ved søknad, veldig varierende meninger om hvor streng de er 

Ok 
Er det lenge siden?

Tenkte å få fastlegen til å søke. Har et tidligere ks bak meg og en medisinsk grunn som ligger litt i grenseland. Fastlegen sier Voss må er blitt mye strengere på å innvilge ks, så hun mener det er ingen grunn til å søke der.

Skrevet

Gikk fast til en av overlegene på KK for oppfølging av risikosvangerskap. Jeg sa at vaginal fødsel var uaktuelt for meg, klarte ikke tanken på å miste kontroll over meg selv. Han sa ok og innvilget keisersnitt. Som han sa, de tvinger ingen ut i vaginal fødsel. Og skrekkhistoriene med hvor streng KK er, hører fortiden til. 

Anonymkode: 23989...024

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gikk fast til en av overlegene på KK for oppfølging av risikosvangerskap. Jeg sa at vaginal fødsel var uaktuelt for meg, klarte ikke tanken på å miste kontroll over meg selv. Han sa ok og innvilget keisersnitt. Som han sa, de tvinger ingen ut i vaginal fødsel. Og skrekkhistoriene med hvor streng KK er, hører fortiden til. 

Så bra at du fikk hjelp. 
Husker du navn på legen?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at du fikk hjelp. 
Husker du navn på legen?

Ja, men kommer ikke til å skrive det her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...