Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og samboer var sammen i 1,5 år før vi gikk ifra hverandre (han gjorde det slutt). Vi var ifra hverandre i fire år (med sporadisk kontakt da vi har barn sammen). Vi bestemte oss for å prøve på nytt og har nå vært sammen i fem år, fått enda et barn og forlovet oss. 

Skal nevnes at jeg brukte lang tid på å gå videre, men at da jeg endelig begynte å gå videre så fikk han fart på seg :) 

Anonymkode: 73e8d...4dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som fikk tilbake eksen, hadde dere litt kontakt etter det ble slutt for så å bryte den? hvem gjorde slutt? og hvor lang tid tok det før han fant ut at han ville prøve på nytt eller gi forholdet deres en ny sjanse? 

Skrevet
16 minutter siden, sweetheart97 skrev:

Dere som fikk tilbake eksen, hadde dere litt kontakt etter det ble slutt for så å bryte den? hvem gjorde slutt? og hvor lang tid tok det før han fant ut at han ville prøve på nytt eller gi forholdet deres en ny sjanse? 

Fordi om noe var slik for andre så betyr det ikke at det blir slik for deg. Skjønner at du ser etter og håper på håp, men det vil bare gjøre at du ikke kommer deg videre.

Om så noe er relevant så tenker jeg det er grunnene til at det ble slutt. 

Anonymkode: ddb05...a4b

• Liker 3
Skrevet

Ved siste brudd var jeg nedbrutt etterpå. Ringte han to ganger og tryglet om å prøve igjen, men han ville ikke. Etter det tok jeg ikke mer kontakt og begynte å date andre - mest for å ikke føle meg så ensom og uattraktiv. Det hjalp litt. Etter en måned med null kontakt sendte han melding fordi han hadde "funnet" noe gammelt skrot som var mitt i leiligheten hans og lurte på om jeg ville ha det tilbake. Jeg sa det ikke var så nøye. Da spurte han om vi ikke kunne treffes likevel 😉 Vi er sammen enda og det går greit, men sliter litt med å stole på at han ikke kommer til å gå fra meg igjen 😞 

Anonymkode: 90d6e...131

Skrevet

Ja, jeg tryglet og sendte tragiske meldinger.. Så fort jeg sluttet med det og levde mitt liv, datet en fyr osv kom han tilbake! Var slutt 4 mnd :) Vi har barn nå. Er på runde nr 2 da, og nå angrer han litt igjen.. Men går gjennom noe så er komplisert. Ingen andre i bildet denne gangen som sist da, jeg datet og han hadde et par stk sist. Nå ble det bare mye i småbarnsperioden og han hadde denne panikkgreia mange menn får når man har fått barn. 
har valgt null kontakt utenom barnet våres, og det er eneste som funker! Om JEG vil ha han tilbake når han angrer heelt, noe alle tror.. det er en annen sak! Men dette handler ikke om utroskap, miste følelser osv da. Vi elsker hverandre og det er barn i bildet. Han går gjennom en depresjon, og småbarnsperioden ble litt vanskeligere enn vi forestilte oss. 

Får se hvordan det ender. 

Anonymkode: 52f27...ea4

Skrevet

Hver gang jeg og eksen min gjør det slutt så vil han aldri kutte kontakt og han kommer alltid krypende tilbake fordi han sier det er umulig for han å gi slipp på meg helt og han kan ikke tenke seg å ikke snakke med meg i det hele tatt. Nå er vi av og på så å si hele tiden... vi henger sammen og ligger sammen uansett.

Anonymkode: ccba6...2ff

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tryglet og sendte tragiske meldinger.. Så fort jeg sluttet med det og levde mitt liv, datet en fyr osv kom han tilbake! Var slutt 4 mnd :) Vi har barn nå. Er på runde nr 2 da, og nå angrer han litt igjen.. Men går gjennom noe så er komplisert. Ingen andre i bildet denne gangen som sist da, jeg datet og han hadde et par stk sist. Nå ble det bare mye i småbarnsperioden og han hadde denne panikkgreia mange menn får når man har fått barn. 
har valgt null kontakt utenom barnet våres, og det er eneste som funker! Om JEG vil ha han tilbake når han angrer heelt, noe alle tror.. det er en annen sak! Men dette handler ikke om utroskap, miste følelser osv da. Vi elsker hverandre og det er barn i bildet. Han går gjennom en depresjon, og småbarnsperioden ble litt vanskeligere enn vi forestilte oss. 

Får se hvordan det ender. 

Hvorfor får menn panikk av å få barn? Hva er de så redd for?

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor får menn panikk av å få barn? Hva er de så redd for?

Mange får det men ikke menn generelt, så ikke alle selvsagt.. kjenner ekstremt mange faktisk.. Som enten har erfaring med det eller er menn selv som har vært der ;) Men nå er åpenbart ikke jeg mann! Noen får kalde føtter, rett og slett. I småbarnsperioden hvor friheten og oppmerksomheten de vanligvis får ikke er der så ofte lenger fordi det er en stor omveltning uten å orke gå for mye innpå det. Er mange tilfeller av dette! Med depresjon i bildet er det enda mer komplisert. 

• 2 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.9.2020 den 15.14):

Jeg er i akkurat samme situasjon, og går å håper på d samme :(( Ble slutt for 3 mnd siden, og jeg kutta all kontakt for 2-3 uker siden. Ikke at d var veldig mye kontakt, men litt sms her og der. Håper d vil funke :( 

Anonymkode: 3f473...195

Hvordan gikk det?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.9.2020 den 16.13):

Mitt problem der er at min eks er av den stolte typen:( Jeg tar null kontakt - men er redd stoltheten skal holde han fra å ta kontakt selv.. I tillegg litt egoist som har d med å stikke hodet litt i jorda når ting blir litt vanskelig :( Blæh. 

Hvordan gikk det?

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.9.2020 den 15.14):

Jeg er i akkurat samme situasjon, og går å håper på d samme :(( Ble slutt for 3 mnd siden, og jeg kutta all kontakt for 2-3 uker siden. Ikke at d var veldig mye kontakt, men litt sms her og der. Håper d vil funke :( 

Hvordan gikk det?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg også på

Anonymkode: 5c35a...2ed

• 1 måned senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2020 den 9.28):

Veldig spent på om dette funker..

Han gjorde det slutt for 2,5 uke siden. 
Han har ikke gitt et knyst siden. Det var han som endte det etter en kjip krangel der jeg endelig fikk sagt hva jeg mente. Men han orket tydeligvis ikke å være med meg etter dette. Vi har et avstandsforhold så kommer ikke til å møte han på Kiwi 😁

Vi får se da, har en liten magefølelse på at han vil ta kontakt etterhvert.. men tiden vil vise ☺️🍃

Anonymkode: 27c94...421

Hei. Gammelt innlegg men lurer bare på hvordan det gikk med dere?

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

I slike situasjoner er det best å bare bryte kontakten. Hvordan gikk dette?

Endret av Eloise12345
Skrevet (endret)
On 9/8/2020 at 8:33 PM, AnonymBruker said:

Etter hvor lang tid angret han seg? Huff 

Jeg tror at det er få som angrer seg. Brudd er ofte gjennomtenkt. Dersom de angrer så er det vel ofte fordi de ikke har funnet noe annet. Men det er min teori. 

Endret av Eloise12345
AnonymBruker
Skrevet

Nei, gjorde ikke det. Nå har det gått snart fire år, så antar håpet er ute. 😕 

Anonymkode: 23aea...4a3

• 6 måneder senere...
Skrevet
sweetheart97 skrev (På 8.9.2020 den 14.34):

Hei

Kort fortalt så gjorde eksen min det slutt med meg for 3 måneder siden. Vi har hatt jevnlig kontakt etter bruddet men kjenner jeg sliter med og komme over han. Han var den første jeg elsket (elsker) og savner han hver dag. Ja dere syns sikkert det er dumt og teit at jeg fortsatt håper på at han skal angre, men jeg håper det. Bruddet hadde ikke så mye med oss, men mere det at han trengte og jobbe med seg selv og klarte ikke være med noen nå. Han har sagt at vi får se hva tiden bringer, men samtidig er det jo dumt av meg og håpe for mye.. 

Tror dere han vil begynne og savne meg/oss hvis jeg heller prøver å holde meg litt unna? ikke ta så mye kontakt og heller la han komme til meg og ta kontakt isteden? siden vi har hatt jevnlig kontakt hele tiden og møttes ett par ganger så kanskje han ikke har fått tid til å tenke og savne meg ordentlig? 

Trenger råd, som sagt han var den første jeg elsket så jeg er ikke vandt til det her..og hver gang jeg har spurt om vi skal prøve å 'bryte' kontakten for en periode så sier han jo at han gjerne vil fortsette den kontakten vi har.. Men hvordan skal han klare å savne meg da? for nå vet han jo egentlig akkurat hvor han har meg

Er det noen som har fått en krypende eks tilbake etter litt tid?

Hvordan gikk det

Anonymkode: de73b...44f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...