Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kort fortalt så gjorde eksen min det slutt med meg for 3 måneder siden. Vi har hatt jevnlig kontakt etter bruddet men kjenner jeg sliter med og komme over han. Han var den første jeg elsket (elsker) og savner han hver dag. Ja dere syns sikkert det er dumt og teit at jeg fortsatt håper på at han skal angre, men jeg håper det. Bruddet hadde ikke så mye med oss, men mere det at han trengte og jobbe med seg selv og klarte ikke være med noen nå. Han har sagt at vi får se hva tiden bringer, men samtidig er det jo dumt av meg og håpe for mye.. 

Tror dere han vil begynne og savne meg/oss hvis jeg heller prøver å holde meg litt unna? ikke ta så mye kontakt og heller la han komme til meg og ta kontakt isteden? siden vi har hatt jevnlig kontakt hele tiden og møttes ett par ganger så kanskje han ikke har fått tid til å tenke og savne meg ordentlig? 

Trenger råd, som sagt han var den første jeg elsket så jeg er ikke vandt til det her..og hver gang jeg har spurt om vi skal prøve å 'bryte' kontakten for en periode så sier han jo at han gjerne vil fortsette den kontakten vi har.. Men hvordan skal han klare å savne meg da? for nå vet han jo egentlig akkurat hvor han har meg

Er det noen som har fått en krypende eks tilbake etter litt tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon, og går å håper på d samme :(( Ble slutt for 3 mnd siden, og jeg kutta all kontakt for 2-3 uker siden. Ikke at d var veldig mye kontakt, men litt sms her og der. Håper d vil funke :( 

Anonymkode: 3f473...195

Skrevet

Du må ikke holde kontakt med en eks vet du.

Anonymkode: 61a4b...5e7

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde ikke kontakt med eksen etter det ble slutt, vi snakket ikke på noen måneder og han kom krypende tilbake. Dog var det jeg som gjorde det slutt da. Og det virket for han som det var til det beste der og da.

etter en måned tok han, og vi snakket litt her og der over noen måneder. Etter et år er vi nå sammen igjen og lykkelig 

Anonymkode: 5f217...f8a

Skrevet

Kutte kontakt ja, du må være en som det er verdt å bli sammen med. Og det er ikke den tafatt jenta med lua i hånda. 

Når det er sagt så har eksen kommet tilbake flere ganger, og jeg ville ikke. Men jeg har aldri ventet. Vært meg selv, med venner, hatt det gøy. Helt ordinært.. Aldri hinting via sosiale medier om hvordan jeg har det.. "Ooops jeg sendte feil", "oi, er du her??" 

Har bare levd videre

Anonymkode: 5e53c...eef

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kutte kontakt ja, du må være en som det er verdt å bli sammen med. Og det er ikke den tafatt jenta med lua i hånda. 

Når det er sagt så har eksen kommet tilbake flere ganger, og jeg ville ikke. Men jeg har aldri ventet. Vært meg selv, med venner, hatt det gøy. Helt ordinært.. Aldri hinting via sosiale medier om hvordan jeg har det.. "Ooops jeg sendte feil", "oi, er du her??" 

Har bare levd videre

Anonymkode: 5e53c...eef

Mitt problem der er at min eks er av den stolte typen:( Jeg tar null kontakt - men er redd stoltheten skal holde han fra å ta kontakt selv.. I tillegg litt egoist som har d med å stikke hodet litt i jorda når ting blir litt vanskelig :( Blæh. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke kontakt med eksen etter det ble slutt, vi snakket ikke på noen måneder og han kom krypende tilbake. Dog var det jeg som gjorde det slutt da. Og det virket for han som det var til det beste der og da.

etter en måned tok han, og vi snakket litt her og der over noen måneder. Etter et år er vi nå sammen igjen og lykkelig 

Hvorfor gjorde du det slutt første gangen?

Anonymkode: ddb05...a4b

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjorde du det slutt første gangen?

Anonymkode: ddb05...a4b

Det var enkelte ting jeg syntes han burde forandre på som ikke var optimalt i et lykkelig forhold. Han slet mye med video spill avhengighet blant annet.

Skrevet

Eksen min kom krypene tilbake etter 2 mnd. Vi hadde så og si null kontakt og møttes kun en gang for å bli enige om praktiske ting siden vi bodde sammen. Det var han som dumpet meg, men han angret fort. Mye fordi han så jeg etterhvert gikk videre. 

Anonymkode: 83112...ae4

Skrevet

Ja, men da hadde vi null kontakt.

Han er en egoistisk drittsekk som dumper deg og vil beholde kontakten når du sier du trenger litt avstand. Du må bare si klart fra at du ikke kan ha kontakt, for du må komme over han. Slett han på sosiale medier, slett nummeret hans på mobilen, eller blokker det gjerne en periode. 

Han kommer til å savne deg da. Når dere holder kontakten så slipper han jo å ta innover seg konsekvensene av et brudd, dere har ikke reelt sett avsluttet relasjonen helt. Noen folk takler bare ikke "endings", selv om det var han som dumpet deg, så vil han få full panikk når du faktisk gjør alvor av bruddet og forsvinner ut av livet hans og gjør dine egne greier.

Anonymkode: 2a323...0df

Skrevet

Jada, ikke mindre enn to ganger med samme eks! Idiot som jeg var! Nå har han flytta ut for tredje gang, og nå er det endelig, selv om han ikjent stil er begynt å hinte om "oss" igjen. Vi har barn, så har vært vanskelig å kutte helt.

Det er som regel en grunn til at det ble slutt, hold fast på den!!

Anonymkode: ff965...f5f

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada, ikke mindre enn to ganger med samme eks! Idiot som jeg var! Nå har han flytta ut for tredje gang, og nå er det endelig, selv om han ikjent stil er begynt å hinte om "oss" igjen. Vi har barn, så har vært vanskelig å kutte helt.

Det er som regel en grunn til at det ble slutt, hold fast på den!!

Anonymkode: ff965...f5f

Etter hvor lang tid angret han seg? Huff 

• Nyttig 1
Skrevet

Hos oss ble vi sammen igjen, ca. 3,5 mnd etter vi slo opp. Var ikke noe tull rundt bruddet, så kan si det var snilt? Dette er 1 år siden, og vi skal nå til å flytte sammen :) Har det veldig bra sammen!

Anonymkode: be829...09e

Skrevet

All min erfaring tilsier at om du slutter å kontakte eksen kommer han og vil ha deg tilbake. Det har skjedd med to ekser og min nåværende kjæreste. Det ble slutt men han kom tilbake etter en måned hvor han ikke hørte noe fra meg.

Anonymkode: 90d6e...131

• Liker 2
Skrevet

Var det de eller du som hadde gjort det slutt da?

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hos oss ble vi sammen igjen, ca. 3,5 mnd etter vi slo opp. Var ikke noe tull rundt bruddet, så kan si det var snilt? Dette er 1 år siden, og vi skal nå til å flytte sammen :) Har det veldig bra sammen!

Anonymkode: be829...09e

Så koselig å høre :) Hadde dere kontakt ila de 3,5 mndene?

Skrevet

Etter min erfaring, så kommer de alltid tilbake. Alltid. Jeg har ikke hatt en eneste eks som ikke har kommet krypende tilbake. Det har tatt alt fra dager til år. Noen av dem har jeg avvist, og noen har jeg fortsatt relasjonen med. Som regel mot bedre vitende. 

Anonymkode: bcdb7...bb6

Skrevet

Har kun hatt en eks som ikke prøver å komme tilbake. Til og med en eks som gikk kjapt inn i et nytt forhold, har flere ganger prøvd å komme tilbake. 

For første gang så vurderer jeg siste eksen tilbake, men da må vi i terapi for å se om det kan gå. 

Anonymkode: 198ab...8d5

Skrevet

Veldig spent på om dette funker..

Han gjorde det slutt for 2,5 uke siden. 
Han har ikke gitt et knyst siden. Det var han som endte det etter en kjip krangel der jeg endelig fikk sagt hva jeg mente. Men han orket tydeligvis ikke å være med meg etter dette. Vi har et avstandsforhold så kommer ikke til å møte han på Kiwi 😁

Vi får se da, har en liten magefølelse på at han vil ta kontakt etterhvert.. men tiden vil vise ☺️🍃

Anonymkode: 27c94...421

Skrevet

Fikk han dessverre tilbake. Det tok nesten livet av meg.

Anonymkode: 7bc40...6aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...