AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Hei, jeg finner ingen god oversikt over nettbutikker som er VOEC-registrerte. (krever inn mva, så vi slipper tollgebyr) Vet Ebay er det, men hvilke andre? Hvor handler dere? Anonymkode: c509f...ed5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Her finner du en liste. Den ligger veldig lett tilgjengelig med et googlesøk. Anonymkode: 29c7e...96b 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Har sett den lista, men syns den er fryktelig uoversiktlig og tungvindt. Anonymkode: c509f...ed5 1
D_P Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 Om du synes en liste som er sortert kronologisk etter navn er tungvindt - ja, da er det ikke håp... 3
D_P Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 Forøvrig kan du også søke med CTRL + F (står også beskrevet i linken som hun over her viste til) 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sett den lista, men syns den er fryktelig uoversiktlig og tungvindt. Anonymkode: c509f...ed5 Hvis du ikke klarer å orientere deg ut i fra en alfabetisk liste, så vet jeg faktisk ikke hva du tenker vi kan hjelpe med? Anonymkode: 29c7e...96b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #7 Skrevet 9. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg finner ingen god oversikt over nettbutikker som er VOEC-registrerte. (krever inn mva, så vi slipper tollgebyr) Vet Ebay er det, men hvilke andre? Hvor handler dere? Anonymkode: c509f...ed5 Problemet er at mange er VOEC registrerte, men inndrar likevel ikke momsen. Dette gjelder flere av nettbutikkene på lista lengre oppe... Anonymkode: c227b...774 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #8 Skrevet 9. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at mange er VOEC registrerte, men inndrar likevel ikke momsen. Dette gjelder flere av nettbutikkene på lista lengre oppe... Anonymkode: c227b...774 Nettopp, takk. Det er det jeg har stusset på når jeg har prøvd å handle noen ganger. TS Anonymkode: c509f...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå