Gå til innhold

Jeg svetter sånn !

Gjest en som snart renner vekk

Anbefalte innlegg

Gjest en som snart renner vekk

Det er synd å klage når solen endelig er fremme, men jeg kan ikke for det. Jeg føler meg våt og klisset over hele meg! Svetten renner fra tinningene mine og nedover kinnene, Mellom brystene er jeg klissvåt, under dem så renner det og er like klissvått. Jeg svetter på magen, jeg svetter på ryggen. det er direkte uvehagelig å ha klær på for da blir de klissvåte og jeg fryktelig varm og våt. Bukser er håpløst å gå med for jeg svetter sånn mellom bena, det renner nedover lårene, og jeg er redd det skal synes på buksen at jeg er våt i baken og på lårene. Derfor så blir det skjørt. Men da må jeg drive og tørke meg mellom bena og lårene så det ikke skal synes svettedråper som renner nedover.

Dette er altså så ubehagelig og flaut! Det er flaut for jeg liker ikke at kjæresten min tar på meg for jeg føler at jeg lukter sur svette, selv om jeg var i dusjen like før. Og sex er forferdelig hvis jeg ikke får dusjet først, for jeg lukter sånn svett mellom bena.

Huff, jeg vet ikke om dette er normalt jeg. kan ikke huske at det har vært SÅ ille før.

Vet noen om det finnes medisiner som hjelper? Under armene bruker jeg Alu. klorid , men kan ikke godt smørre hele meg inn med dette. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm..Dette høres ganske plagsomt ut :forvirret: Siden du allerede har prøvd aluminiumsklorid, så har jeg dessverre ingen gode råd å komme med. Jeg ville tatt meg en tur til legen tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svetten må jo ut en plass. Alu.klorid stenger for svetten under armene.

En vennine av meg begynte å svette mye i beina da hun begynte å bruke alu. klorid, men det du beskriver høres egentlig litt ekstremt ut. En tur til legen hadde nok vært på sin plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Kunne sikkkert startet et eget innlegg, men slenger meg på her ettersom tema er svette og det virket som dere hadde litt peiling.

Er ikke plaget med svette i den grad som starter, men er plaget med sterk svette under armene. Såpass at jeg ofte velger fargene på klærne mine som ikke viser rosene så godt!!

Leser her om alu.klorid? Er dette verdt et forsøk? Hjelper det over tid eller kan jeg bruke det bare av og til/ ved behov (som når jeg vil ha den røde blusa)?

Er det å få reseptfritt? På apotek eller helsekost? evt pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Trådstarter: Prøv "Nosweat". Det fås på apoteket, og er kapsler med salvie.

Jeg har nettopp startet på det selv, da jeg er plaget som deg med at jeg omtrent renner bort. Ingen endring foreløpig, men jeg har hørt andre som har fått bra virkning etter å ha brukt det en liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne sikkkert startet et eget innlegg, men slenger meg på her ettersom tema er svette og det virket som dere hadde litt peiling.

Er ikke plaget med svette i den grad som starter, men er plaget med sterk svette under armene. Såpass at jeg ofte velger fargene på klærne mine som ikke viser rosene så godt!!

Leser her om alu.klorid? Er dette verdt et forsøk? Hjelper det over tid eller kan jeg  bruke det bare av og til/ ved behov (som når jeg vil ha den røde blusa)?

Er det å få reseptfritt? På apotek eller helsekost? evt pris?

Aluminiumsklorid er absolutt verdt et forsøk! Du kjøper det reseptfritt på apoteket til rundt en 100 kroner. Smører på om kvelden før du legger deg 1-2 ganger i uka som en vanlig deo. Den varer lenge, og mest sannsynlig kan du bruken den røde blusen uten noen bekymringer ;)

Og til deg over her som snakket om at svetten måtte ut et sted: det høres jo rimelig ut, men selv har jeg ikke opplevd å svette noe mer på andre deler av kroppen etter at jeg begynte med alm.kl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...