Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har så lyst på langt hår og vurderer å forlenge håret mitt.

Er dette noe alle frisører gjør?

Noen med gode råd og erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har så lyst på langt hår og vurderer å forlenge håret mitt.

Er dette noe alle frisører gjør?

Noen med gode råd og erfaringer?

Ja..frisører gjør det..MEN det er svindyrt, håret ditt blir slitt og dt ser sjelden noe særlig pent ut. :o sorry litt negativ her men :)

Skrevet

Jeg har hatt extencions (???) slik at jeg hadde kjempelangt hår. Det var veeeeldig uvant å plutselig ha langt, enda jeg hadde sånn skulderlangt fra før. Det lugget noe sinnsykt i hodebunnen, ettersom det er tyngre enn ditt naturlige hår....Og så ramlet det ut, litt etter litt. Ikke morsomt å være på fest når håret ramler av , for å si det sånn. Nei, det var bortkasta penger for min del. Mye bedre å smøre seg med tålmodighet og spare selv. Mitt er nå midt på ryggen :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

hei..

jeg tok det igår..

liker det kjempe godt.betalte 1800 på afrikansk frisør.

den ligger i storgaten 42 i oslo.

Det finnes flere måter å gjøre det på.jeg sydde det på.--

noen limer det på....det er myeeee biligere å sy det på enn å lime det.

jeg anbefaler deg å gjøre det hos utenlanske frisørsalonger.

de kan mere og er rimliger ennn andre.

har langt og pent hår nå...

elsker det,

lykke til

Skrevet

hellauuuu.... :briller:

jeg lurte på om du vet om de tar 1800,- uansett lengde eller? :roll:

er det ekte hår?? :sjarmor:

heter den Afrikansk frisør?. har du telefon nummeret til salongen?

jeg sitter faktisk å vurderer å reise helt fra Bergen til Oslo for å gjøre det....hehehe :hoho::hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Jeg tok hårforlengelse for 2 uker siden. Håret mitt vokser så sakte så jeg orka ikke å spare lenger. Det var vanlig norsk frisør. men det kosta 2600 kr. Det var litt uvandt å få så langt hår plutselig men det er kjempedeilig og du venner deg fort til det. Jeg får mye skryt av det og jeg elsker det "nye" håret mitt !!!

Skrevet

:cry: Ja,men kan noen svare meg om det er ekte hår eller kunstig???

om det er ekte må jo jeg si at det var sinsykt billig.. så kansje dere har kunstig hår.....det er jo et h****** å vaske masse tull med middler og alt.....svar meg da dere to gjester!!!?? er det ekte???

Skrevet

Når en venninde av meg tok extentions hos en afrikansk frisør og var det uekte hår. Tror uansett ikke ekte hår blir så billig.

Jeg var hos vanlig frisør å satte på ekte hår, 50cm langt og det kostet 6200,-. Fikk helt "mark" etter 1,5 mnd og tok det av. Klarte ikke det å ikke kunne la fingrene gli gjennom håret uten at de "satte seg fast" i skjøten..

-xeyes

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det bare noen frisører som gjør dette eller kan du gå til hvilken som helst salong å få gjort dette?

Hvor lang tid tar det da?

Og på hvilken måte gjøres dette?

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg fikk sydd på hår, var kjempe fornøyd!!!

tok litt tid da ca 5.timer men det var verdt det.

fant en fin salong i oslo "razorcuts" betalte 2000;

det var ekte hår!

Skrevet

Rundt storgata og nede i sentrum er det mange forskjellige "afrikanske" frisører som setter på hår og fletter. Rundt der hvor jeg bor er det minst 4. Noen har ekte hår (bla. hår fra Inida, som de farger i den ønskede fargen...), andre har falskt. Jeg fikk satt på hår en gang (ekte) pga. en vanvittig feilklipp, og det var et HELVETE med det. Det lugga sinnsykt når du skulle gre det, det falt av store dotter... nei fysj!!! Spar det du! Det blir penest! :blunke: ALDRI igjen sier jeg...

(Ta for deg telefonkatalogen og ring rundt og spør på de forskjellige salongene, om pris og vhordan hår de bruker da vel!) Lykke til!!!

• 1 år senere...
Gjest nysgjerrig79
Skrevet

Er det noen som vet om hvor man kan gjøre dette til en rimelig penge i Trondheim?

Skrevet
jeg fikk sydd på hår, var kjempe fornøyd!!!

tok litt tid da ca 5.timer men det var verdt det.

fant en fin salong i oslo "razorcuts" betalte 2000;

det var ekte hår!

Sikker på at det er ekte hår? Jeg har hørt om de som har ekte, langt hår betale opptil 10.000;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...