Mel81 Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Jeg ønsker å dele min erfaring med dette sykt oppskrytte og overpriste hudpleiemerket. Jeg kjøpte deres produkter som skal bekjempe rødhet, og ble lovet at disse produktene er så gode at de gir pengene tilbake om jeg er misfornøyd. Dette ble lovet meg av deres egen hudpleier ved Elixir. Jeg brukte flere tusen kroner på å skaffe meg produktene Niactil, Hydractil krem og ansiktsvaksk, Acticlear og solkremen. Når jeg etter to måneder etterspurte resultater, da jeg ikke er blitt mindre rød, fikk jeg en mail fra fagsjefen Fjørtoft at de ikke garanterer noen resultater og at en persons livsstil spiller inn. Hvis vi med rosacea ikke trengte å gjøre annet enn å endre på det vi drikker, spiser og utsetter huden for, så hadde vi ikke trengt hudpleie til mange tusen kroner. Og hvis selskapet sier at andre faktorer er mer avgjørende, så burde ikke de reklmere for ar deres hudpleie kan hjelpe. Jeg lurer på hvorfor Cosmedica reklamerer at deres serie er beregnet på rosacea og påstår at deres produkter demper rødhet, dette både på nettsiden til Elixir og i brosjyren. Disse produktene gjør absolutt ikke noe med rosacea. Er det andre som har lignende erfaringer? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå