AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Fjernet den igår etter 4år med H.spiral. vil kroppen min bli seg selv etter dette? Erfaringer mottas med glede! Pr nå går jeg ikke på noe og sex blir dermed uaktuelt for akkurat for øyeblikket. Skal gå over på cerazette fra imorgen. Men hva er sannsynligheten for å bli gravid nå? Uten beskyttelse? Spør av nyskjerrighet og høre erfaringer rundt etter endt hormonspiral bruk. Anonymkode: f691f...398
Kenelz Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Legger til en link fra en som har fjernet H.spiral og har fått svar på den samme spm: https://www.helsenett.no/spor-oss/prevensjon/51116-svgravid-etter-fjerning-av-hormonspiral.html ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Du kan bli gravid med en gang. Det ble jeg. Så beskytt deg visst du har sex og ikke vil bli gravid i hvert fall.. Anonymkode: ed63a...a44
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan bli gravid med en gang. Det ble jeg. Så beskytt deg visst du har sex og ikke vil bli gravid i hvert fall.. Anonymkode: ed63a...a44 Vi hadde idag, og jeg er ubeskyttet nå. Men om jeg blir gravid, så blir jeg gravid. Men hva er oddsen for å bli det denne ene gangen? Om jeg så hadde blitt gravid, er det helt krise å bruke cerazette fra imorgen? Er så lite erfaren rundt prevensjon. Mannen var steril før, men så fant han ut for 6år siden at han ville åpne det igjen, han lykkes siden graviditet har jeg brukt H.spiral Anonymkode: f691f...398
Kenelz Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 54 minutter siden, AnonymBruker said: Vi hadde idag, og jeg er ubeskyttet nå. Men om jeg blir gravid, så blir jeg gravid. Men hva er oddsen for å bli det denne ene gangen? Om jeg så hadde blitt gravid, er det helt krise å bruke cerazette fra imorgen? Er så lite erfaren rundt prevensjon. Mannen var steril før, men så fant han ut for 6år siden at han ville åpne det igjen, han lykkes siden graviditet har jeg brukt H.spiral Anonymkode: f691f...398 Hadde ikke brukt Cerazette eller andre prevensjons piller før jeg har fått vite med sikkerhet at jeg ikke har blitt gravid. Hør med fastlegen om du virkelig ønsker å ta pillene allikevel. Om du er likegyldig til graviditet så hvorfor stresse med prevensjon? 😊
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #6 Skrevet 9. september 2020 7 timer siden, Kenelz skrev: Hadde ikke brukt Cerazette eller andre prevensjons piller før jeg har fått vite med sikkerhet at jeg ikke har blitt gravid. Hør med fastlegen om du virkelig ønsker å ta pillene allikevel. Om du er likegyldig til graviditet så hvorfor stresse med prevensjon? 😊 Er igrunnen likegyldig ja "Problemet" er nok at jeg er konisert pga celleforandringer, men har lest flere som har gått gjennom et vellykket svangerskap. Har bare utrolig lyst på siste, føler meg ikke helt ferdig. Sannsynligheten er nok sikkert liten for at jeg ble gravid nå, eggeløsning må være tilstedet. Tar det ikke opp til flere dager før den kommer? Uansett, blir jeg gravid - så blir jeg gravid. Begynner å dra på årene også, er 33 i år. 😅😫 Anonymkode: f691f...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå