AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Leter etter en elektrisk tannbørste! Vil ha en som har flere funksjoner. Ønsker å høre deres anbefalinger, Skjønner ikke hva jeg bør velge når alt ser helt likt ut. Eneste jeg vet er at jeg ikke vil ha en som har kun en av og på knapp Anonymkode: 61cef...0c1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Leter etter en elektrisk tannbørste! Vil ha en som har flere funksjoner. Ønsker å høre deres anbefalinger, Skjønner ikke hva jeg bør velge når alt ser helt likt ut. Eneste jeg vet er at jeg ikke vil ha en som har kun en av og på knapp Anonymkode: 61cef...0c1 Hva mener du med flere funksjoner? 🙈 En tannbørste er vel for å pusse tennene, eller skal du bruke vibreringen til andre ting? 😅🤔 Anonymkode: 799c5...26f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Hva mener du med flere funksjoner? 🙈 En tannbørste er vel for å pusse tennene, eller skal du bruke vibreringen til andre ting? 😅🤔 Anonymkode: 799c5...26f https://www.komplett.no/product/919604/hjem-fritid/personlig-pleie/tannpleie-og-helse/tannpleie/philips-hx935152-sonicare-diamond-clean# Noe ala dette! Haha. For eks, bør børsten være sånn? Bør den være rundt? Hvilken tannbørste pusser mest effektiv og ikke føles som om du har drill i munnen? Jeg har en helt enkel en og føler jeg skader tennene mine fordi det dirrer så fælt når jeg busser tennene mine😂 Anonymkode: 61cef...0c1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 Kjøp en elektrisk tannbørste hvis du synes det er gøy, ikke fordi du er redd du ikke pusser bra nok. Alt tannlegen ber deg om er å pusse tennene grundig morgen og kveld. Anonymkode: d9e72...68a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Kjøp en elektrisk tannbørste hvis du synes det er gøy, ikke fordi du er redd du ikke pusser bra nok. Alt tannlegen ber deg om er å pusse tennene grundig morgen og kveld. Anonymkode: d9e72...68a En elektrisk tannbørste pusser tennene mange flere ganger på ett minutt enn hva jeg kan gjøre selv. Det gir jo renere tenner. Så jeg kan bruke mindre tid på å pusse de rene Anonymkode: 61cef...0c1 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: https://www.komplett.no/product/919604/hjem-fritid/personlig-pleie/tannpleie-og-helse/tannpleie/philips-hx935152-sonicare-diamond-clean# Noe ala dette! Haha. For eks, bør børsten være sånn? Bør den være rundt? Hvilken tannbørste pusser mest effektiv og ikke føles som om du har drill i munnen? Jeg har en helt enkel en og føler jeg skader tennene mine fordi det dirrer så fælt når jeg busser tennene mine😂 Anonymkode: 61cef...0c1 Hvorfor ikke bare kjøpe den du linka til da? Anonymkode: 0f125...df4 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor ikke bare kjøpe den du linka til da? Anonymkode: 0f125...df4 Fordi jeg ikke vet om det er bra eller ikke og ville høre om andre har en god anbefaling? Men falt på Oral B genious 8 series hvis noen måtte lure. Håper 2500 kr på en tannbørste er verdt det👀 Anonymkode: 61cef...0c1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #8 Skrevet 9. september 2020 16 hours ago, AnonymBruker said: Fordi jeg ikke vet om det er bra eller ikke og ville høre om andre har en god anbefaling? Men falt på Oral B genious 8 series hvis noen måtte lure. Håper 2500 kr på en tannbørste er verdt det👀 Anonymkode: 61cef...0c1 Vil anbefale deg å søke på tannbørstens navn + review på nett, da finner du masse Anonymkode: 0f125...df4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå