Gå til innhold

Dere med elsker, hvor/når har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har en elsker(inne) hvor har dere sex?

Vi har begge familie hjemme, så der er det så og si umulig å ha sex.

Vi har tatt inn på hotell ett par ganger, men det er ikke så lett for meg å komme unna hjemme så lenge av gangen så offte, og det blir jo fort dyrt. Tok ofte noen turer med Danskebåten før, under dekke av taxfreehandel....

Og før noen henger meg: Jeg er i ett åpent forhold, og mannen min vet alt, og kjenner fyren. Han er singel og barnløs.

Tips taes i mot med takk:)

Anonymkode: 15f00...45a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilen, skogen, jobben😇

Anonymkode: 42b60...065

Skrevet (endret)

Om mannen din vet alt og synes det er greit bør det jo ikke være noe problem? Da er det jo bare å si fra at på torsdag drar du til elskeren din og knuller. 

Du skriver at du tok noen turer med danskebåten under dekke av taxfreehandel, men du skulle jo ikke trenge noe dekke siden mannen din vet om det? I tillegg sier du først at begge har familie hjemme, men så er elskeren din plutselig singel og barnløs? Nei, jeg tror rett og slett ikke på deg. 

Endret av Doolittle
  • Liker 36
Skrevet
11 minutter siden, Doolittle said:

Om mannen din vet alt og synes det er greit bør det jo ikke være noe problem? Da er det jo bare å si fra at på torsdag drar du til elskeren din og knuller. 

Du skriver at du tok noen turer med danskebåten under dekke av taxfreehandel, men du skulle jo ikke trenge noe dekke siden mannen din vet om det? I tillegg sier du først at begge har familie hjemme, men så er elskeren din plutselig singel og barnløs? Nei, jeg tror rett og slett ikke på deg. 

Mannen min vet om det ja, men jeg har ett par nyskjerringe barn, og de trenger ikke å få vite alt. Det er også de som reagerer hvis jeg blir borte lenge, uten "en god grunn".

Og elskeren min bor hjemme hos foreldrene sine, og søsteren, som også er voksen, så det er vannskelig å få noe privatliv der. Hvis ikke hadde forslaget ditt gått, og det har hendt vi har fått det til:)

Noen andre tips?

TS

• Liker 4
Skrevet

Dama mi pleier å møte mennene hjemme hos de som regel. Jeg tar meg av ungene ei helg foreksempel eller bare for en dag. Har han ikke leilighet?

Anonymkode: 3f402...50e

• Liker 3
Skrevet

Så lenge fyren er singel så skjønner jeg ikke problemet 

Anonymkode: a54da...436

• Liker 1
Skrevet

Troll.

Hvordan kan han ha familie hjemme dersom han er single og barnløs?

Dette er bare en trist person som skal fore fantasien sin om utroskap.

Anonymkode: 67b88...61c

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Troll.

Hvordan kan han ha familie hjemme dersom han er single og barnløs?

Dette er bare en trist person som skal fore fantasien sin om utroskap.

Anonymkode: 67b88...61c

Jeg er ikke noe troll! Det finnes da annen familie enn kone og barn?

Svarte forøvrig på det litt lenger opp, men kan gjenta: han bor hjemme hos foreldrene sine.

Men ja situasjonen vår er spessiel, derfor jeg trenger noen tips til steder vi kan ha sex uten fare for at det dukker opp noen:)

TS

• Liker 6
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dama mi pleier å møte mennene hjemme hos de som regel. Jeg tar meg av ungene ei helg foreksempel eller bare for en dag. Har han ikke leilighet?

Herlig svar, det er sånn vi håper å få det etterhvert. Han må bare få kjøpt seg en leilighet først.

Fantastisk av deg å gi dama di den muligheten💓

TS.

• Liker 2
Skrevet

Så senest idag en fyr ble sugd i bilen foran meg. Eller jeg regner med det, siden de klina heftig på rødt lys og hun bøyde seg i fanget hans når de kjørte videre.

Så bilen er jo et alternativ.

• Liker 3
Skrevet

Jobb er en utmerket plass. Eller fredags vin/øl med kollega. 

Kvinne 41 

Anonymkode: 9994e...3ce

Skrevet
På 8.9.2020 den 11.57, AnonymBruker skrev:

"Vi har begge familie hjemme, så der er det så og si umulig å ha sex."

"Han er singel og barnløs."

🤯🤯🤯

• Liker 1
Skrevet

Vi har begge familier, men møtes ca 1 gang i uken til 1 gang annenhver uke. Har møttes på jobben hans, i bilen min, ute i fjæra eller i skogen. 

Anonymkode: d9248...22c

Skrevet
På 8.9.2020 den 11.57, AnonymBruker skrev:

Dere som har en elsker(inne) hvor har dere sex?

Vi har begge familie hjemme, så der er det så og si umulig å ha sex.

Vi har tatt inn på hotell ett par ganger, men det er ikke så lett for meg å komme unna hjemme så lenge av gangen så offte, og det blir jo fort dyrt. Tok ofte noen turer med Danskebåten før, under dekke av taxfreehandel....

Og før noen henger meg: Jeg er i ett åpent forhold, og mannen min vet alt, og kjenner fyren. Han er singel og barnløs.

Tips taes i mot med takk:)

Han er singel og barnløs , men har familie hjemme. Bor han med sin mor? 

Anonymkode: 16614...a92

Skrevet
På 8.9.2020 den 17.34, AnonymBruker skrev:

Herlig svar, det er sånn vi håper å få det etterhvert. Han må bare få kjøpt seg en leilighet først.

Fantastisk av deg å gi dama di den muligheten💓

TS.

Mhm ja er ganske raus sånn sett, og etter en del år sammen syns hun det gir et ekstra kick til sexlivet våres også. Hun sier spenningen gjør henne veldig kåt. Får jo heldigvis igjen for det når vi har sex oftere😅  

Tok ganske lang tid å venne seg til tanken og var ganske sjalu siden er første dama jeg har vært med der hun har møtt andre, men går mye bedre når man blir vandt til det.🙂

Er han sånn som meg at han ikke møter andre eller har dere begge elsker? Får håpe han får egen leilighet snart, så blir det enklere å møtes🙂

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heregud les innleggene, ts har svart flere ganger her at han bor med foreldrene og søster.

Anonymkode: e216c...f81

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS har allerede svart på det to ganger. Hvorfor gidder aldri debattanter å lese hele trådene

Anonymkode: 976ac...e13

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mhm ja er ganske raus sånn sett, og etter en del år sammen syns hun det gir et ekstra kick til sexlivet våres også. Hun sier spenningen gjør henne veldig kåt. Får jo heldigvis igjen for det når vi har sex oftere😅  

Tok ganske lang tid å venne seg til tanken og var ganske sjalu siden er første dama jeg har vært med der hun har møtt andre, men går mye bedre når man blir vandt til det.🙂

Er han sånn som meg at han ikke møter andre eller har dere begge elsker? Får håpe han får egen leilighet snart, så blir det enklere å møtes🙂

Dette er en fetisj for meg også, men kjæresten er altfor "skikkelig" 😊 Jeg tror jeg hadde taklet dette greit og mener at det også hadde vært en boost for sexlivet vårt. Vi har vært sammen siden tenårene og jeg unner henne å få oppleve noe annet enn meg. Fint å høre om dine erfaringer og synes du er raus. 

Anonymkode: 5a668...787

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en fetisj for meg også, men kjæresten er altfor "skikkelig" 😊 Jeg tror jeg hadde taklet dette greit og mener at det også hadde vært en boost for sexlivet vårt. Vi har vært sammen siden tenårene og jeg unner henne å få oppleve noe annet enn meg. Fint å høre om dine erfaringer og synes du er raus. 

Du kan jo lufte det for henne med å snakke om fantasier og om det er noe hun tenner veldig på å prøve. Vi har det sånn at hun ikke møter samme mannen mange ganger siden det lett ka oppstå følelser hvis de blir for "close". Men skal sies at han som hun møter for tiden har hun møtt ganske mange ganger, men vi føler oss trygge på hverandre og prater om hva de har gjort osv. 

Gir en ekstra kribling og spenning og se at dama er seksuelt attraktiv for andre syns jeg, og unner å la henne kose seg ekstra.🙂

• Liker 3
Skrevet

Veldige gode råd du gir. Man må passe på at det ikke blir for mye følelser. Dermed bør man unngå folk som man kjenner og har omgang med.
Og jeg har "luftet" det så vidt for henne og da spør hun meg om jeg er lei av henne og vil bli kvitt henne. Hun tror nok jeg er litt gal som foreslår noe slikt. Helt uaktuelt for henne å gjøre noe slikt. Da skiller hun seg heller fra meg og det vil jeg selvsagt unngå for enhver pris. Dette er jo noe jeg ønsker for at hun skal få oppleve noe nytt og spennende.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...