AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Hei, Noen som har vært på tidlig ul hos Martin i uke 12-13 og fått vite at det var jente, men viste seg å være gutt nå nylig? 🙂 Fikk vite at det var jente, men jeg er helt sikker på at det er gutt.... 😂 Anonymkode: cf748...dca
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Her jeg bur vil ingen uttale seg om kjønn før uke 15. fordi det er så usikkert. Anonymkode: 9c671...5e9
Marisana Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Noen som har vært på tidlig ul hos Martin i uke 12-13 og fått vite at det var jente, men viste seg å være gutt nå nylig? 🙂 Fikk vite at det var jente, men jeg er helt sikker på at det er gutt.... 😂 Anonymkode: cf748...dca Var i uke 13+5, han sa jente til meg da. Jeg har også en guttefølelse, så det blir spennende å se hva OUL sier om ei uke. Denne gangen sa han dog at han ikke var sikker, fordi babyen lå så vrient til og ikke ville snu på seg, så vi får se. Forrige gang var han relativt sikker, og da stemte det 😊
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 20 minutter siden, Marisana skrev: Var i uke 13+5, han sa jente til meg da. Jeg har også en guttefølelse, så det blir spennende å se hva OUL sier om ei uke. Denne gangen sa han dog at han ikke var sikker, fordi babyen lå så vrient til og ikke ville snu på seg, så vi får se. Forrige gang var han relativt sikker, og da stemte det 😊 Han sa jente til oss 13+4, men om det stemmer vet vi ikke ennå Han var 90% sikker sa han, så er godt mulig det likevel er en gutt her 😃 Anonymkode: 41d3e...31e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 Jeg fikk vite at det var jente i begynnelsen av uke 13, det stemte 😉 Anonymkode: 56ea9...f32
Marisana Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sa jente til oss 13+4, men om det stemmer vet vi ikke ennå Han var 90% sikker sa han, så er godt mulig det likevel er en gutt her 😃 Anonymkode: 41d3e...31e Han var 90% sikker på jente forrige gang da han hadde rett, men så tidlig er jo ingenting sikkert uansett 😅 så det er fullt mulig at han tar feil, ja 😊 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 Jeg var hos Martin Lundring på tidlig UL, tror det var rundt uke 13. Han sa jente - nesten sikkert. Ut kom ei jente. Var også hos han i forbindelse med noen rare blødninger og frykt for at noe var galt. Fantastisk behagelig gynekolog! Nå går jeg fast hos kona hans, hun er også helt vidundelig i den grad man kan si noe sånt om gynekologen sin. Anonymkode: b88c8...be8 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 Har vært hos ham to ganger, ene gangen i uke 13 og andre gangen i uke 15. Han sa jente begge ganger, og det stemte begge ganger. Utrolig dyktig type! Anonymkode: ee785...467
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #9 Skrevet 8. september 2020 Var ikke pilotfrue der? Eller tar jeg feil? Anonymkode: e21d5...bba
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #10 Skrevet 8. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var ikke pilotfrue der? Eller tar jeg feil? Anonymkode: e21d5...bba Stod vel ikke noe om hvor hun hadde vært på TUL tror jeg.. Anonymkode: 41d3e...31e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #11 Skrevet 8. september 2020 Kjenner minst 15 stk som har vært der og alle har fått «riktig» kjønn og prognoser. Anonymkode: 816a1...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå