AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Er det innafor å forlange at om kjæresten min skal få prøve seg i bakdøren min så kan jeg forlange å få prøve bakdøren hans med finger eller dildo ?? Anonymkode: 07a0a...6f1
SlemUlv Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Personlig syns jeg ikke man skal forlange noe under sex, samme hvem det er. Man kan prate sammen, og ble enige. 6
Hr. Aktiv Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Jeg sier det rett ut til henne at jeg liker det bak. Så får det være opp til henne å opplyse om hun også ønsker dette på seg. Maser ikke da det har ingen hensikt. 1
Doolittle Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det innafor å forlange at om kjæresten min skal få prøve seg i bakdøren min så kan jeg forlange å få prøve bakdøren hans med finger eller dildo ?? Anonymkode: 07a0a...6f1 Ja, det synes jeg. Et bra bytte det. Kan lede til nye spennende oppdagelser og opplevelser for begge.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #5 Skrevet 20. september 2020 Hvis dette "byttet" gjør at begge faktisk vil så ok, hvis ikke så må dere bare respektere hverandres grenser. Husk at du ikke må noen ting, man kan alltid si nei eller ombestemme seg. Anonymkode: a049c...f8a
Gjest Alterego666 Skrevet 20. september 2020 #6 Skrevet 20. september 2020 På 8.9.2020 den 10.16, AnonymBruker skrev: Er det innafor å forlange at om kjæresten min skal få prøve seg i bakdøren min så kan jeg forlange å få prøve bakdøren hans med finger eller dildo ?? Anonymkode: 07a0a...6f1 Jeg mener ultimative krav er en turn-off uansett hva de er og hvem som stiller dem. Hva med å leke og eksperimentere sammen og se hvor det leder dere sammen?
Nissi Skrevet 20. september 2020 #7 Skrevet 20. september 2020 Hvorfor forlange noe, hva med å snakke sammen. Hvis du har lyst å leke med han med en dildo, så spør da vel? Ikke bruk det som et pressmiddel for å få slutt på analsex mas. Vil du ikke, så bør han respektere det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå