Gå til innhold

Hvor sitter forloverens følge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste skal være forlover i bryllup til våren, og prøver å overbevise meg om at jeg må bli med. Jeg har overhodet ikke lyst, jeg hater sånne ting. Hater store forsamlinger, masse ukjente folk og formelle greier med taler osv. Det er det verste jeg vet 😅 Så jeg har i utgangspunktet sagt nei, men han vil gjerne ha meg med. Men jeg kjenner ingen der. Kjenner knapt brudeparet, kjenner ikke deres familier og svært få av deres venner. Blir svett av tanken 😅 Prøver å si til kjæresten min at jeg får jo ikke sitte med han en gang, jeg vil bare bli plassert på et random bord med masse ukjente. Dette er han dypt uenig i. Jeg har ikke vært i mange bryllup, men i de jeg har vært i så har jo forloveren(e) sittet oppe med brudeparet? Hva er mest vanlig?

Anonymkode: b0173...107

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir vel plassert ved siden av partneren din. I kirken må du nok sitte på benk uten han, men til maten ville det vært veldig rart om du ble sittende et annet sted enn han.

Min mann har vært forlover to ganger, og jeg har blitt plassert ved siden av han hver gang. 

Siden det er såpass lenge til bryllupet så har du jo masse tid til å bli kjent med brudeparet i høst og vinter, så slipper du å grue deg sånn😊

Anonymkode: 2839a...8ff

• Liker 1
Skrevet

De fleste er jo normalt oppegående og setter par sammen

men finnes jo fæle mennesker som liker å splitte folk rundt bordene.

Få mannen din til å spørre brudgommen, og forsikre dere om at dere får sitte sammen! Jeg har sosial angt og har kun vært i 2 bryllup, men da spurte jeg og fikk bekreftet av vi såklart satt sammen

I bryllupet våres satte vi såklart alle par ved siden av hverandre. Noe annet er lite dannet

Anonymkode: b2d79...074

• Liker 1
Gjest lillefrøkengrei
Skrevet

Når vi gifter oss neste år så sitter forlover på bord med oss og det gjør også følget til forloverene. Slik har det vært i alle bryllupene jeg har vært i. 

Skrevet

Det har vært 50-50 i bryllup jeg har vært i, og det er en del. Hender ofte plassen ved hovedbordet gjør at følge til forlovere blir plassert med venner, da brudepar+foreldre+forlovere+toastmaster utgjør hele 9 personer i seg selv. 

Mannen min er ofte toastmaster, og da sitter jeg ofte med andre venner mens han sitter ved hovedbordet. (foretrekker det, da vennebordet = fest og stemning, mens hovedbordet ofte er smalltak med brudens far eller lignende...) 

Anonymkode: 79fc3...ea5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...