Gå til innhold

Ytterjakke i ull med knytebelte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leiter etter en ny ytterjakke til vinteren, men finner ikke det jeg er ute etter. Ønsker en i ull. Ønsker ikke kåpe, men noe i samme stilen (med knytebelte). Helst knapper som ikke er dobbeltspent da jeg føler snittet ofte passer bedre uten (jeg har relativt store bryst og ønsker ikke at det skal bli "telt"). Helst stor krave som kan brettes opp hvis det er surt og kaldt. Ønsker at den skal gå nedenfor rompa, men ikke langt nedpå låret. Maks ca 1500, - (men helst under 1000,-)

(herregud, innser når jeg leser alt over at jeg er sær og har mange krav men) 

Legger med et par bilder som viser ca hva jeg ser for meg. 

Screenshot_20200907_204534_no_finn.android.thumb.jpg.0c9258eb8b7faf718648f987955e099b.jpgScreenshot_20200907_204458_no_finn.android.thumb.jpg.5930f69ca4306c4d433c86aaf8bed559.jpg

Anonymkode: 29c57...fd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var lettere å finne slike for noen år siden :) Hva med å kikke i bruktbutikker? Jeg har to-tre selv, og er veldig glad i mine, så forstår at du leter.

Anonymkode: 46085...d1b

Skrevet

Hm? De fleste som selges nå er litt lengre

Anonymkode: 53c23...08e

Skrevet

Om du vil ha kåpen i ren ull, tviler jeg på at du kommer deg under 1800,-. I så fall bør du kjøpe brukt

Anonymkode: 78b1f...1cd

• Liker 1
Skrevet

h&m pleier å ha noen lignende kåper i butikk om høst/vinter i 100% ull :) koster rundt 1000 kr 

Anonymkode: 9d30e...9eb

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var lettere å finne slike for noen år siden :) Hva med å kikke i bruktbutikker? Jeg har to-tre selv, og er veldig glad i mine, så forstår at du leter.

Anonymkode: 46085...d1b

Ja, du har rett i det. Er litt seint ute, men føler enkelte kåper blir "for mye/damer" for min stil. Hadde en før, men den var utslitt så måtte kastes. Angrer på at jeg ikke heller finn den reparert nå. Har sett en del på finn, så får fortsette å følge med der også 👍🏻☺️

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du vil ha kåpen i ren ull, tviler jeg på at du kommer deg under 1800,-. I så fall bør du kjøpe brukt

Anonymkode: 78b1f...1cd

Om du har tips til dyrere jakker så vil jeg gjerne ha tips uansett pris. Er villig til å betale hvis jeg finner en slik jakke jeg ønsker, derfor jeg skreiv maks ca 1500,-

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

h&m pleier å ha noen lignende kåper i butikk om høst/vinter i 100% ull :) koster rundt 1000 kr 

Anonymkode: 9d30e...9eb

Takk for tips, skal sjekke ut der ☺️

TS

Anonymkode: 29c57...fd4

Skrevet

Ull koster nok litt mer, som flere over skriver - men på Coz har de i flere år hatt en modell som den du beskriver, i både lang og kortere variant. Jeg har hatt min i 5 År, og den er like fin etter MYE bruk - vil nesten tro de har de i PR også!

Skrevet

Bestseller er en nettbutikk, har sett sånne der 😄 Vila eller Vero moda åså kanskje? Ville sett der.

Anonymkode: 0b475...696

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...