Gå til innhold

For dere som røyker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som gjør dere litt sexy når dere røyker, eller prøver å røyke litt sexy på et vis/er bevisst på det? Føler bare jeg noen ganger ser jenter som det ser ut som står/sitter på en litt sexy måte når de røyker, eller gjør seg litt til på en måte. Veldig kronglete forklart dette😂

Anonymkode: 94780...319

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å ødelegge tråden din. Men det er noe av det mest usexy jeg vet om. Fysj! 

• Liker 2
Skrevet

Herregud nei! 

Anonymkode: 9df7a...b44

Skrevet

Prøver aldri å røyke på en sexy måte, nei..

Anonymkode: 6d137...bab

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg gjemmer meg når jeg røyker😂 Vet ikke hvor sexy det er med en voksen dame som sniker rundt hjørnene🙈

Anonymkode: 5a54f...ae2

• Liker 4
Skrevet

Jeg "gjemmer" meg bort når jeg røyker.

Både for at det ikke skal plage andre og fordi det er flaut at jeg ikke klarer å slutte.

Anonymkode: 09fbf...6f9

• Liker 3
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg gjemmer meg når jeg røyker😂 Vet ikke hvor sexy det er med en voksen dame som sniker rundt hjørnene🙈

Anonymkode: 5a54f...ae2

Gjemmer deg? 😂 hvor gjemmer du deg?

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både for at det ikke skal plage andre og fordi det er flaut at jeg ikke klarer å slutte.

Gjemmer du deg under bordet eller bak jobb eller?😂

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Kjenner på røykeskam. Ikke no sexy ved det.

Anonymkode: ce9d4...346

• Liker 3
Skrevet

Gjemmer meg, jeg også. Skjuler det så godt det lar seg gjøre, er absolutt ikke noe kult over det. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker "røyking stammer fra suttestadiet, tøffe greier".

Skrevet

Hvis dama begynner å røyke må man roe tempoet og ha på mer glidemiddel... :skratte:

Eller som ei svarte på spørsmålet om hun pleide å røyke etterpå: Vet ikke, har aldri sjekket...

Før jeg sluttet å røyke, var mine tre favoritt ting en øl før og en røyk etterpå... :fnise:

Og siden denne tråden er lagt til seksualforumet bør vel dette være innafor... :vetikke:

For så å svare trådstarter falt det meg aldri inn å koble røykingen til noe seksuelt. Til det er det egt. altfor usexy.

• Liker 1
Skrevet

Har aldri røyket en røyk og synes røyk er turn-off.

Men leste en bok om kroppspråk hvor røyking fikk eget "kapittel". Røyking gir en platform for kroppspråk både i dynamikk og positurer. 

F.eks er det å rette innsiden av håndleddet, altså der klokkespenna sitter, mot den du prater med et sterk flørtesignal. Denne overgangen er typisk eksempel på hva du kan gjøre fra det ene sigarettdraget til det neste.

Og røykereklamer var sterkt seksualiserte.

Anonymkode: 9809a...0d4

Skrevet

Jeg har røyket i 45 år... og ikke pokker om det noensinne har vært noe sexy ved det!     :angry:

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Gjemmer du deg under bordet eller bak jobb eller?😂

Jeg røyker aldri inne.

Jeg stikker meg vekk, er vel kanskje riktigere å si.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...