AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Del Skrevet 8. september 2020 Min på 10 mnd har sovet 2-3 lurer til nå, men han har også vært våken «hundre» ganger på natt. Nå sover han plutselig rundt, 11-12 timer sammenhengende og nå får jeg kan aldeles ikke til å sove de to vanlige duppene. Kanskje han er klar til å gå over på bare en, siden nattesøvnen er så god? Eller er det for tidlig? Anonymkode: 4dce8...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Del Skrevet 8. september 2020 Jeg ville bare prøvd. Kanskje går det fint, kanskje ikke. Hvis ikke går du bare tilbake til to igjen 🙂 Anonymkode: 1c4d0...65f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Del Skrevet 8. september 2020 Vi slet også med å få han til å sove 2 dupper når han begynte å sove natten gjennom rundt 10 mnd. Så vi gikk ned til 1 dupp og det funket supert her hvert fall 😊 er bare å teste, og gå tilbake til 2 om det blir trøblete. Anonymkode: 1eceb...faa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Del Skrevet 8. september 2020 Vi gikk også ned til en dupp rundt 10 mnd. Vår sluttet ganske tidlig å sove på dagtid også (20 mnd). Hun har (nesten) alltid sovet godt og lenge om natten. Dette er visst veldig individuelt, så jeg istemmer at det er bare å teste det ut og se hvordan det funker Anonymkode: 3fd8a...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Del Skrevet 8. september 2020 Vår sov 2 lurer helt til 16 måneder. Pluss 12 timer om natta. Trikset for oss var å få første lur tidlig nok. Maks 2,5 timer etter at han våknet på morgenen. 10 måneder er for lite med 1 lur. Om ungen inke sover over 3 timer i strekk da. Anbefalt 12 timer natt og 3 timer på dagtid i den alderen Anonymkode: 9db4a...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #6 Del Skrevet 8. september 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vår sov 2 lurer helt til 16 måneder. Pluss 12 timer om natta. Trikset for oss var å få første lur tidlig nok. Maks 2,5 timer etter at han våknet på morgenen. 10 måneder er for lite med 1 lur. Om ungen inke sover over 3 timer i strekk da. Anbefalt 12 timer natt og 3 timer på dagtid i den alderen Anonymkode: 9db4a...d05 Jeg fikk streng beskjed av helsesøster og ikke henge meg for mye opp i "anbefalingene". Jeg telte timer som en gal første 10 månedene og jobbet iherdig for å snike inn dupper for å få riktig timetall i døgnet. Ga bare masse trøbbel med hyppige oppvåkninger på natt, protester, umulig å legge osv. Duppene var bare 30-40 min. Når vi gikk ned til én dupp fikk vi en fornøyd unge som sov 1,5-2 timer i strekk på dag og sov 12 timer i strekk på natt. Ble "bare" 13-14 timer i døgnet, men myyye bedre og sammenhengende søvn, lett og legge og blid unge. Følg barnet sier nå jeg... Anonymkode: 1eceb...faa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #7 Del Skrevet 8. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vår sov 2 lurer helt til 16 måneder. Pluss 12 timer om natta. Trikset for oss var å få første lur tidlig nok. Maks 2,5 timer etter at han våknet på morgenen. 10 måneder er for lite med 1 lur. Om ungen inke sover over 3 timer i strekk da. Anbefalt 12 timer natt og 3 timer på dagtid i den alderen Anonymkode: 9db4a...d05 Anbefalt betyr ikke fasit. Babyer er forskjellige og har ulike behov. Anonymkode: 1c4d0...65f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #8 Del Skrevet 8. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vår sov 2 lurer helt til 16 måneder. Pluss 12 timer om natta. Trikset for oss var å få første lur tidlig nok. Maks 2,5 timer etter at han våknet på morgenen. 10 måneder er for lite med 1 lur. Om ungen inke sover over 3 timer i strekk da. Anbefalt 12 timer natt og 3 timer på dagtid i den alderen Anonymkode: 9db4a...d05 Min sover ikke 3 timer på dagtid uansett hva jeg gjør her i livet 😛 Han kan ha hundre dupper og han sover likevel ALDRI mer enn 1,5-2 timer sammenlagt. Men han er blid, opplagt, fornøyd og utvikler seg akkurat som han skal. Så unger er ulike med ulikt søvnbehov. Anonymkode: 4dce8...ead 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 8. september 2020 #9 Del Skrevet 8. september 2020 Min er snart 11 mnd, driver og går over til en lang dupp nå, på formiddagen, istedenfor 2 korte på morgenen og ettermiddagen. Han begynte å bli umulig å legge , men bedret seg etter vi begynte med en lur. -Har riktign ok bare prøvd i 2 dager, men. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå