AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 https://norwegians-work-from-home.com/?ref=adwords&campaign=1049940431&adgroup=69869514688&device=m&gclid=EAIaIQobChMIzJalyuzY6wIVidKyCh0PHwQ1EAAYAiAAEgIVWfD_BwE er dette ekte side? Og noen som har jobbet som dette før? jeg mistrives skikkelig i jobben min, og kunne tenkt meg hjemmekontor Anonymkode: 370de...e16
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Skjønnte ikke dette? Taushetserklæring Anonymkode: 370de...e16
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Lukter dårlig opplegg lang vei. Magefølelse. Anonymkode: c5e44...f34
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 Jeg har. Du får betalt noen få cent per melding,så det skal litt til å tjene nok til å leve av. Det er sexting det går i,stort sett på nattestid og helger. Du må opprette firma og drive som selvstendig,de trekker ikke skatt og pengene utbetales til et payoneercard. I tillegg er det et jævla mas over Skype om å hele tiden prestere mer,mer og mer. Søk opp firmaet+svindeljegerne og se episoden. Anonymkode: dacf3...7b1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har. Du får betalt noen få cent per melding,så det skal litt til å tjene nok til å leve av. Det er sexting det går i,stort sett på nattestid og helger. Du må opprette firma og drive som selvstendig,de trekker ikke skatt og pengene utbetales til et payoneercard. I tillegg er det et jævla mas over Skype om å hele tiden prestere mer,mer og mer. Søk opp firmaet+svindeljegerne og se episoden. Anonymkode: dacf3...7b1 Oi, hvor mye tjener du ca i måneden da? Anonymkode: 370de...e16
Kniv & gaffel Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 Det er en lengre tråd om det her: Personlig kunne jeg aldri hatt en slik jobb. Selv om det er lovlig, blir det en form for salg av seksuelle tjenester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå