AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Har 10 dager å lese mellom to eksamener og har nok å gjøre før eksamensperioden. Har gjort øvingene. Er det nok med 10 dagers eksamensforberedelse for å bestå? Noen med erfaring med faget som kan gi tips? Anonymkode: da935...dba
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Jeg har ikke hatt akkurat det faget, men svarer likevel. 10 dager er jo masse. Du skal jo jobbe med faget før den eksamenen du har før den. "Lese til eksamen" skal jo bare være å friske opp igjen det dere har gått gjennom i semesteret / året, ikke å lære hele pensum. Jeg har aldri lest mer enn 3 dager til en eksamen. Har bachelorgrad med gode karakterer. Anonymkode: 67af0...dbe
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke hatt akkurat det faget, men svarer likevel. 10 dager er jo masse. Du skal jo jobbe med faget før den eksamenen du har før den. "Lese til eksamen" skal jo bare være å friske opp igjen det dere har gått gjennom i semesteret / året, ikke å lære hele pensum. Jeg har aldri lest mer enn 3 dager til en eksamen. Har bachelorgrad med gode karakterer. Anonymkode: 67af0...dbe I dette tilfellet har jeg ikke gjort annet enn de obligatoriske innleveringene, som er over et år siden og som jeg ikke husker særlig av. Anonymkode: da935...dba
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dette tilfellet har jeg ikke gjort annet enn de obligatoriske innleveringene, som er over et år siden og som jeg ikke husker særlig av. Anonymkode: da935...dba Da kan du jo bare takke deg selv. Anonymkode: 07539...70d 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan du jo bare takke deg selv. Anonymkode: 07539...70d Det er ikke poenget men om det er mulig å bestå med 10 dagers intensiv jobbing. Anonymkode: da935...dba
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke poenget men om det er mulig å bestå med 10 dagers intensiv jobbing. Anonymkode: da935...dba Alt er mulig bare du jobber hardt nok. 10 dager burde holde LENGE om du hadde gjort det du skulle hele veien. Da kunne du nok lest fra 8-16 og i tillegg hatt en kveldsjobb. Når du ikke har jobbet med faget må du nok belage deg på å lese fra 7-23 de 10 dagene, så kanskje det går. Det lønner seg å jobbe jevnt og trutt hele tiden, ikke ta skippertak før eksamen. Disse skippertakene fører ikke til læring, det du har pugget og terpet over kort tid funker kanskje til eksamen, men det forsvinner like fort igjen. Læring over tid er det som fester seg, du må modnes med faget /ene. Anonymkode: 07539...70d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke poenget men om det er mulig å bestå med 10 dagers intensiv jobbing. Anonymkode: da935...dba Det kommer jo helt an på dine evner, kunnskaper og selvdisiplin. Det er ikke noe fasitsvar på det som du kan få her. Anonymkode: cb4c0...df4
Gjest EmKay Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 Det er vel allerede for sent å melde seg av eksamen uten at det teller som et forsøk, så da er det bare å gjøre ditt beske og håpe på ståkarakter. Bare å logge av KG og sosiale medier, og crank open the books.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå