AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Del Skrevet 7. september 2020 Spiste en salat med mye grønt, paprika, litt blomkål, litt sopp, tomat, smårettskinke og et egg til frokost. Hadde på litt fransk dressing fra Idun og et lite stykke foccaccia med en liten porsjonspakke brelett på. Til middag spiste jeg ett kyllingbryst, to spiseskjeer jasminris, masse brokkoli, gulrot, pastinakk, erter og sopp. Brukte totalt sett ca 1,5 teskje olivenolje til steking. Til kveldsmat har jeg spist to Wasa sesam-knekkebrød med brelett og makrell i tomat på tube. På Lifesum ser dette veldig bra ut kalorimessig, men grunnen til at jeg spør er at jeg ikke føler meg spesielt sulten eller sliten som det hender jeg gjør de dagene jeg spiser lite. Noen innspill til dette? Anonymkode: 9574c...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Del Skrevet 7. september 2020 Du går ned i vekt av kaloriunderskudd. Er du i kaloriunderskudd? Anonymkode: 26410...1ca 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Del Skrevet 7. september 2020 Som kommentaren over. 👆 Er du i kaloriunderskudd går du ned i vekt, samme hva. Anonymkode: ab476...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Del Skrevet 8. september 2020 Som de to over sier. Kaloriunderskudd. For øvrig er det ikke gitt at man må rundt og føle seg spesielt sliten selv om man er i kaloriunderskudd, bare passe på å velge hva man spiser med omhu. Jeg spiser ganske store porsjoner til lunsj og middag, men det er kalorifattige ingredienser + protein/næringsrike, så jeg holder meg mett lengre. Anonymkode: 74068...1e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Del Skrevet 8. september 2020 "ikke spesielt sulten", skulle det altså stå der... Anonymkode: 74068...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå