AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Jeg er gravid og skal snart i permisjon, er også 50% sykmeldt nå. Får derfor masse tid til å se på serie, da energien og formen ikke er helt på topp. Jeg prøver meg på å strikke litt, og trenger derfor tips til serier som ikke er alt for tunge å følge med på. Kan godt være spennende, men liker også drama/litt humor. Kan nevne noen serier jeg har sett i det siste som jeg har likt: being 29, hjerteslag, bonusfamilien, DNA, unge lovende, Rita.. Har også sett flere serier tidligere som Broen, Exit, SKAM etc..😄 ser på mysteriet Marianne + bloggerne og en og annen dokumentar innimellom. Men er helst serier jeg er ute etter nå😄 gjerne en som er grei å se på i barselstiden også, vil tro det er greit med noe som er lett å følge med på da også. Anonymkode: e542d...e12
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 A million little things Anonymkode: e3d80...867
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Takk for tips! Skal sjekke den ut😄 Anonymkode: e542d...e12
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 New girl A Handmaides tale The office us Tiger king docu Oj Anonymkode: 5b1cf...814
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 The good Wife. Veldig grei og koselig advokatserie med litt spenning. Jeg har pløyd gjennom snart 7 sesonger, og det har vært så kos på kveldene Anonymkode: e5275...718
Amatariel Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 Frustrerte Fruer Et sted å høre til Downton Abbey The Crown
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå