Gå til innhold

Vennegrupper høst 20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har deres skolebarn vennegrupper nå? 

Anonymkode: 78731...00e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, heldigvis ikke.

Anonymkode: b24bd...f9a

• Liker 1
Skrevet

Nei, har fått beskjed om at det ikke er mulig inntil videre.

Anonymkode: 61d92...035

Skrevet

Vi fikk akkurat beskjed om at vennegrupper består - med oppstart denne mnd. Jeg kjenner jeg er helt uinteressert i det.. Jobber innen helse, ett sted med mye smitte - og ønsker minst mulig eksponering. 😬 Vet ikke hva jeg kan si til skolen. Idioti syns jeg det er..

Skrevet

Nei, vi har ingenting vi. Har ikke hatt foreldremøte en gang, hørt rykter om at vi skal ha et over nett men ingenting ennå.

Disse vennegruppene har vi egentlig avsluttet så vi håper dette ikke blir noe noen etterlyser for det blir bare tull. Siste gangen vi hadde det så var det bare jeg og en til som hadde opplegg de andre gadd ikke. Men var kjekt i første klasse da de alle var nye for hverandre, i årene etterpå var det unødvendig.

Skrevet

Vi har fått. De er 4 stk i vennegruppa, 2 av de er venner og naboer og har mye kontakt fra før av. Men ja, stussa litt på det. De er to klasser, 23 barn i hver; disse 4 barn er i 3 forskjellige gågrupper. På SFO er de begge klasser sammen, så 46 barn. Totalt blir det ganske mye eksponering på tvers? Barna har jo også søskne, i barnehagen og på skolen. 

Anonymkode: 2b221...d47

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har deres skolebarn vennegrupper nå? 

Nei, har heldigvis ikke hatt det i det hele tatt på trinnet vårt. Må si jeg liker og kunne bestemme mest mulig over fritiden vår selv. 

Skrevet

Nei, ingen vennegrupper her, men jeg hadde ikke hatt noe problem med det uansett. De omgås jo på skolen likevel og har venner med seg hjem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...