Gå til innhold

Foss, kan noen caste ham i fossen snarest?

Anbefalte innlegg

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Jeg er lei av finansministeren vår. Han har ikke gjort sånne småting som å true på SMS, han har rett og slett fjernet hele SMS-ordningen (Sparing med skattefradrag)

Håper ikke platene hans selger noe særlig, heller!

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest
Skrevet

:klappe::ler:

Pass deg nå, du legger deg ut med mektige krefter!

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Noe jeg har gått glipp av?

Skrevet

Ja, snakker vi! Ti hi! ;)

Gjest Dum Perignon
Skrevet
Noe jeg har gått glipp av?

Det vil jeg nesten tro, men i denne tråden snakker jeg bare litt om noe av det jeg brenner for.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg var ikke klar over at P.C.F. har gitt ut plate :P

Gjest Dum Perignon
Skrevet
Jeg var ikke klar over at P.C.F. har gitt ut plate :P

I vielsesrusen har du kanskje ikke fått med deg cd'ene som er laget til internt valgkampbruk i Høyre..?

Dessuten vil ryktene ha det til at Finansdepartementet er hovedsponsor for den ellers utmerkede gruppen The National Bank.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)

Jeg tror jeg allikevel skal kjøpe plata til Foss & CO. Så lenge det ikke blir "Foss feat. Hagen" ;).

Endret av Rattleshake
Gjest Dum Perignon
Skrevet
Jeg tror jeg allikevel skal kjøpe plata til Foss & CO. Så lenge det ikke blir "Foss feat. Hagen" ;).

Hadde det enda vært "Foss defeating Hagen."

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Da hadde t.o.m. du kjøpt plata :ler:

Skrevet
Da hadde t.o.m. du kjøpt plata  :ler:

Jeg også! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Det eneste Foss kunne gjort som var av noen som helst interesse - er å få han derre Hareide ut av skapet.

Gjest Valhalla
Skrevet

Foss har ikke en sjanse i havet eller fossen om du vil til å slå Hagen i ord battle.

Gjest Dum Perignon
Skrevet
Foss har ikke en sjanse i havet eller fossen om du vil til å slå Hagen i ord battle.

Med all mulig (med andre ord ikke mye) respekt for Hagen; han har blitt (stort sett verbalt, vi er da dannede) rævkjørt av Foss i hver eneste debatt de har hatt. Ikke rart han står nest øverst på Hagens uoffisielle hatliste.

Gjest Valhalla
Skrevet

Trodde vi dro en linje mot rap her, snakker ikke en sivilisert debatt da vet du. Hagen ville "disset" Foss som faen, mens Foss ville rettet på dressen og "choket" , for å bruke 8 mile sjargong.

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Hvis du drar linjer mot rap, ville vel Hagen vært i Cast-kategorien med trusler på SMS.

Problembarn, med andre ord.

:ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Når vi snakker Rap. Foss hadde vel neppe vært i kategorien "cred", men Hagen er definitivt i kategorien "kommersiell".

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Uansett: Retards attempting politics

Gjest Rhoswen
Skrevet

For all del, la Hareide forbli i et eventuelt skap, la oss kvinner beholde NOEN illusjoner :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...