Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er tung (95%-percentilen), får fire måltider med fast føde, sluttet akkurat å amme, får mme. 5-6 STORE bæsjebleier daglig! Er det vanlig? Bør jeg bekymre meg?

Anonymkode: 3f70b...a26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres helt normalt ut. Hva er du bekymret over? Vet ikke hvor gammel din er, men på det verste hadde vi store bæsjebleier etter hvert måltid. 

Anonymkode: da1ef...88b

Skrevet

Hørest veldig normalt ut og vi hadde det sånn ein periode også.

Anonymkode: 4b42f...6fd

Skrevet

Min var like stor, bittelitt over øverste percentil, ble fullammet og hadde 5-7 bæsjebleier daglig, noen ganger mer.

Anonymkode: c2dc2...f19

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min var like stor, bittelitt over øverste percentil, ble fullammet og hadde 5-7 bæsjebleier daglig, noen ganger mer.

Det andre barnet mitt var også fullammet, lå lole over 50-percentilen og strevde veldig med å få ut avføring. Bedre med mange bæsjebleier enn at det går mange dager mellom hver gang, synes jeg. 🙂

Skrevet

Det virker som det er mye som er normalt her. Babyen vi har nå gikk 1-2 uker mellom hver bæsjebleie da jeg fullammet. Nå får hun fire måltider fast føde og bæsjer hver 2.-3. dag. Til tider er det praktisk, men hun kan plages en god del nær det nærmer seg neste bæsj.  Forrige baby bæsjet som regel mange ganger om dagen. De lå henholdsvis litt over og litt under 50-percentilen. 

Anonymkode: 5d0a6...11e

Skrevet

Hva betyr percentilen?

Anonymkode: 39349...10f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr percentilen?

Anonymkode: 39349...10f

Vekstkurve :) 

Anonymkode: 5d0a6...11e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...