Gå til innhold

Når satt baby godt i vogn med flat liggedel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flat liggedel på vogna. Føler ikke baby sitter noe godt! Sitter fint i tripp trapp og med litt støtte på gulvet, men i vognen synker han sammen som en sekk, dvs ikke bra! Bruker vognen sjeldent i sittende posisjon, men når han våkner på tur og blir utålmodig liggende hadde det vært fint å kunne ha han litt oppreist i korte(!) perioder. Babyer i barselgruppe sitter så fint i sine ergometriske sittedeler. Når klarer de å sitte greit i flat vogn? Han sitter dårligere der enn når han sitter «alene». I vippestolen reier han seg opp og sitter oppreist. Tripp trapp går som nevnt helt fint. Men i vognen går det ikke...

Anonymkode: 173dd...441

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby er 8 mnd

Anonymkode: 173dd...441

Skrevet

Er dette tull? Hvorfor bruker du ikke sportsdelen? 

Anonymkode: f150c...6d6

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette tull? Hvorfor bruker du ikke sportsdelen? 

Du forstår ikke mye 😅

Ts, vår satt mye bedre etter vi kjøpte easygrow minimizer. 

Anonymkode: a758a...be8

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du forstår ikke mye 😅

Hvor får man kjøpt den? Virker som om den har gått ut av produksjon. Twistshake har en liknende greie, men lurer på om den bare passer til deres vogner.. 

Anonymkode: d1a5d...3f7

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får man kjøpt den? Virker som om den har gått ut av produksjon. Twistshake har en liknende greie, men lurer på om den bare passer til deres vogner.. 

Anonymkode: d1a5d...3f7

Kjøpte vår på babycare for to måneder siden. Ellers så selges de på rudo.no også. 

Skrevet

Sønnen min satt ikke godt i flat sittedel før han var nesten et år og selv da følte jeg at han ofte ble veldig "potetsekk", spesielt om han var trøtt eller sliten (men gjerne ikke ville ligge likevel fordi trass). Det er forskjell på å sitte godt når man sitter stille og å sitte godt når man er i bevegelse. Den flate sittedelen har ingen støtte. Derfor kjøpte jeg vogn med ergonomisk sittedel til den nåværende babyen.

Anonymkode: e7605...34e

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du forstår ikke mye 😅

Unnskyld, men hva er det du mener jeg ikke forstår? Hun skriver jo flat liggedel, og ingenting om at hun har en sittedel. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville helt klart gått for ergonomisk sittedel. Min bruker bare flat sittedel på besøk hos besteforeldre og sitter fremdeles ikke godt i den, 2,5 år. Sklir fremover og blir sittende ubehagelig. 

Anonymkode: 5658d...e11

Skrevet

Min på 14 måneder sitter fremdeles ikke bra hele tiden, han siger sammen som en potetsekk når han blir sliten. Men han seg sammen i ergonomisk og, vi prøvde! 

Snakket med legen om det på ettårskontrollen, hun sa det ikke var farlig, og grunnen var at ungen er lang og slank, han har ikke så mye å stø seg på. 

Anonymkode: 2d6ab...6ff

Skrevet

Hæ?? 

Anonymkode: 22126...9cf

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...