AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Jeg er en singel kvinne på 37 år. Jeg har vært på tinder i noen år. Det har blitt noen hyggelige dater, og timesvis med chatting med menn jeg ikke ble interessert i. Jeg har også vært på sukker. Når jeg tenker på de mennene jeg har vært forelsket i tidligere, så tror jeg at jeg hadde sveipet de bort på tinder. Det er noe med personlighet, kjemi og utstråling som ikke kommer frem på nettet. Jeg arbeider i et kvinnedominert yrke, så jeg treffer lite menn via jobb. Venninnene mine er etablert med mann og barn, og de fleste mannlige vennene deres er i par. Jeg har ikke noen hobbyer. Jeg går turer, men er ikke typen som overnatter i telt. Jeg drar på vin eller matkurs innimellom. Ellers holder jeg meg mye hjemme, med venner eller familie, så jeg er ikke på noen arenaer hvor det er mulig å treffe noen. Jeg er en sosial og utadvent person, så det er ikke vanskelig for meg å komme meg ut døren, så lenge jeg vet hvor jeg skal gå. Hvor kan jeg treffe single menn? Anonymkode: 8fd4a...862
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Du møter ingen via jobb eller venner, du har ingen hobbyer, og du går ikke ut på byen? Da må det nesten bli Tinder. Anonymkode: f0616...a4c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du møter ingen via jobb eller venner, du har ingen hobbyer, og du går ikke ut på byen? Da må det nesten bli Tinder. Anonymkode: f0616...a4c Jeg kan fint gå ut for å treffe menn, er jo klar over at det ikke kommer noen og banker på døren til leiliheten. Men jeg vet ikke hvor jeg skal gå. Hvilke arenaer eller steder? Anonymkode: 8fd4a...862
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 Vil anbefale nett fremfor å gå på byen i disse koronatider. Anonymkode: 22214...0b5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 Hva med å date menn i utkant distriktene ? Det er jo flere single menn der. I Stavanger er det vel flere single menn enn i Bergen ? Hva med å delta på manne hobbyer der du kan treffe menn ? Anonymkode: 841d3...48d
Støvsugerør Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 Når du bor såpass på sørlandet er det viktig å huske at mange mannfolk går i kirken på søndager, så å bli med der er kanskje et sted å starte. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 2 minutter siden, Støvsugerør skrev: Når du bor såpass på sørlandet er det viktig å huske at mange mannfolk går i kirken på søndager, så å bli med der er kanskje et sted å starte. Men da må hun bli Gudfryktig. Og ikke drikke alkohol. Anonymkode: 841d3...48d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 2 timer siden, Støvsugerør skrev: Når du bor såpass på sørlandet er det viktig å huske at mange mannfolk går i kirken på søndager, så å bli med der er kanskje et sted å starte. Bergen på Sørlandet? Den var ny. Anonymkode: cdbec...c55 10
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #9 Skrevet 8. september 2020 På 7.9.2020 den 22.02, AnonymBruker skrev: Jeg er en singel kvinne på 37 år. Jeg har vært på tinder i noen år. Det har blitt noen hyggelige dater, og timesvis med chatting med menn jeg ikke ble interessert i. Jeg har også vært på sukker. Når jeg tenker på de mennene jeg har vært forelsket i tidligere, så tror jeg at jeg hadde sveipet de bort på tinder. Det er noe med personlighet, kjemi og utstråling som ikke kommer frem på nettet. Jeg arbeider i et kvinnedominert yrke, så jeg treffer lite menn via jobb. Venninnene mine er etablert med mann og barn, og de fleste mannlige vennene deres er i par. Jeg har ikke noen hobbyer. Jeg går turer, men er ikke typen som overnatter i telt. Jeg drar på vin eller matkurs innimellom. Ellers holder jeg meg mye hjemme, med venner eller familie, så jeg er ikke på noen arenaer hvor det er mulig å treffe noen. Jeg er en sosial og utadvent person, så det er ikke vanskelig for meg å komme meg ut døren, så lenge jeg vet hvor jeg skal gå. Hvor kan jeg treffe single menn? Anonymkode: 8fd4a...862 Du skriv jo sjøl kva problemet er; du sveipar vekk typen din fordi kvalitetane deira ikkje kjem fram på nettet. Anonymkode: 175ba...11e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #10 Skrevet 9. september 2020 Du møter dem ikke, alle er karantene. Fra spøk til alvor: Kanskje på en kafe/pub/restaurant med litt laid back stemning? når 1- meters regelen oppheves kan du dra ut å sette deg i baren med ei venninne. Evnt.ha med ei venninne som "tilfeldigvis" er lenge på do om ganga. Ikke glo på telefonen, men sitt å se pen ut (vet det høres dirskriminerende ut). Plutselig er det en kjekk kar som står i barkø, eller vil snakke med deg osv. Evnt.hør om ikke noen av vennene dine skal ha fest snart og inviterer en del kjekke, single menn? Anonymkode: 48ddd...db5
Repus Asserts Skrevet 9. september 2020 #11 Skrevet 9. september 2020 Jeg tenker at det kommer an på hvilke menn du er på jakt etter og hvilke interesser de har. Det er vel ofte mange single menn på byen? Selv ville jeg foretrukket å møte på en fyr på et museum, på biblioteket, i en butikk, i en park,etc, de kan jo være hvor som helst. På bussen... Vet ikke om det finnes noen fysiske steder der single menn samles. Fotballkamp? Skjønner den med tinder. Har aldri prøvd,men virker veldig overfladisk...
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #12 Skrevet 9. september 2020 FOTBALLPUBEN. Blir det ikke kuk på deg der så er det ikke håp. Anonymkode: 010b5...6f8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #13 Skrevet 9. september 2020 Å møte noen på pub eller byen når det drikkes og festes er det verste du kan gjøre, gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: bbab8...fe3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #14 Skrevet 9. september 2020 37 minutter siden, Repus Asserts skrev: Jeg tenker at det kommer an på hvilke menn du er på jakt etter og hvilke interesser de har. Det er vel ofte mange single menn på byen? Selv ville jeg foretrukket å møte på en fyr på et museum, på biblioteket, i en butikk, i en park,etc, de kan jo være hvor som helst. På bussen... Vet ikke om det finnes noen fysiske steder der single menn samles. Fotballkamp? Skjønner den med tinder. Har aldri prøvd,men virker veldig overfladisk... Det og date menneske du treffer på byen!! Hvordan i alle dager er det bedre en å date mennesker du treffer på nettet? Tinder er ikke en seriøs dating app, det finnes så mange bedre apper man kan bruke. Jeg har brukt en app som jeg har truffet flere flotte kvinner på. Lage en seriøs profil med gode bilder og tekst gir fort dater. Det betyr ikke at man treffer den rette på første forsøk. Har hatt et par stykker nå, og nei det var ikke vanskelig. Så treffer jeg en flott kvinne som jeg liker ekstremt godt. Det kan faktisk bli noe ut av. Så veldig mye lettere en å tråle byen, barer, eller annet. Anbefaler dette for de som takler det å kommunisere skriftlig en kort periode før et treff. Nei jeg er heller ikke veldig attraktiv av utseende, men klarer å få date for det om. Hun jeg nå har truffet er utrolig flott! Nesten som jeg ikke tror at det er sant. Går forsiktig frem og ikke gir mer en jeg får, men med hun så får jeg mye! Første gang på lenge jeg føler meg trygg i innledende fase på et kjærlighetsforhold. Blir det noe varig? Det vil bare fremtiden vise. Anonymkode: 6975c...c6e
Repus Asserts Skrevet 9. september 2020 #15 Skrevet 9. september 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det og date menneske du treffer på byen!! Hvordan i alle dager er det bedre en å date mennesker du treffer på nettet? Tinder er ikke en seriøs dating app, det finnes så mange bedre apper man kan bruke. Jeg har brukt en app som jeg har truffet flere flotte kvinner på. Lage en seriøs profil med gode bilder og tekst gir fort dater. Det betyr ikke at man treffer den rette på første forsøk. Har hatt et par stykker nå, og nei det var ikke vanskelig. Så treffer jeg en flott kvinne som jeg liker ekstremt godt. Det kan faktisk bli noe ut av. Så veldig mye lettere en å tråle byen, barer, eller annet. Anbefaler dette for de som takler det å kommunisere skriftlig en kort periode før et treff. Nei jeg er heller ikke veldig attraktiv av utseende, men klarer å få date for det om. Hun jeg nå har truffet er utrolig flott! Nesten som jeg ikke tror at det er sant. Går forsiktig frem og ikke gir mer en jeg får, men med hun så får jeg mye! Første gang på lenge jeg føler meg trygg i innledende fase på et kjærlighetsforhold. Blir det noe varig? Det vil bare fremtiden vise. Anonymkode: 6975c...c6e Du har sikkert rett i at det finnes bedre datingapper enn tinder. Jeg har ikke peiling. Jeg har bare hørt om tinder og at man sveiper høyre og venste. Som jeg skriver i innlegget du siterer,ville jeg personlig foretrukket å lete etter en singel mann et annet sted en byen. F.eks på biblioteket, på tur, på bussen... Jeg ville rett og slett forsøkt å oppholde meg på steder jeg liker og samtidig kanskje kan møte en singel mann med like interesser som meg. Da ville ikke byen,bar,pub være et egnet sted for meg da jeg ikke liker å gå på byen.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #16 Skrevet 9. september 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Å møte noen på pub eller byen når det drikkes og festes er det verste du kan gjøre, gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: bbab8...fe3 Hvorfor det? Anonymkode: f0616...a4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå