Gå til innhold

Må dere leve fast?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må dere fortsatt si fra til barnehagen en uke før om når dere skal levere og hente ungen i barnehagen pga. koronasitusjonen? Hvilken by bor dere i?

Anonymkode: 7647d...6cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må man ikke i barnehagen hvor jeg jobber. Kommune rett utenfor Oslo. Normale åpningstider og "normale" vakter for personalet.

Anonymkode: c32fb...06f

Skrevet

De liker å vite ca når vi leverer og henter men er ingen krise om det skjer endringer. 
Sfo har hentetider hver hele og halve time etter skoleslutt og må ha beskjed før 12 samme dag om når de hentes/skal sendes hjem

Anonymkode: eade4...076

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De liker å vite ca når vi leverer og henter men er ingen krise om det skjer endringer. 
Sfo har hentetider hver hele og halve time etter skoleslutt og må ha beskjed før 12 samme dag om når de hentes/skal sendes hjem

Stavanger

Skrevet

Jeg fikk kjeft når jeg hentet sønnen min åtte minutter senere enn planlagt. Første hun sa når jeg kom er at hun har stått å ventet på meg i ti minutter og at jeg må være tidsnok! Det er første gangen jeg var sen etter at de begynte med den regelen. 

Anonymkode: 7647d...6cc

Skrevet

Har ikke faste tider vi må levere/hente på, men de vil vite ca når vi kommer så de er klare til å ta i mot/levere ungene til oss. Vi før ikke lov å gå inn i bhg, så de ansatte må komme oss i møte, så skjønner de vil ha beskjed litt før vi kommer. Pleier å sende sms når vi setter oss i bilen.

Anonymkode: be7c0...8ac

Skrevet

Leverer og henter når vi vil og har egentlig gjort det hele tiden, var åpent kun 8-16 en periode, men vi levere etter 8 og henter før 16, så det merket ikke vi noe til. Så godt som normalt med det meste i vår barnehage.

Bor i liten by på nordvestlandet

Anonymkode: f97f5...119

• Liker 1
Skrevet

Vi har hatt det normalt hele tiden. Leverer og henter når vi vil. Haugesund. 

Anonymkode: 20fcf...88e

Skrevet

Henter og leverer som vi vil. Bergen 

Anonymkode: 41afb...4ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...