Gå til innhold

Kan man bestille pizza fra Peppes og servere på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det innafor? Liker ikke ribbe og feit mat.

Anonymkode: 46f0b...508

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke server pizza til gjester på julaften. 

Anonymkode: 29132...861

• Liker 12
Skrevet

Lykke til med å finne en peppes pizza som er åpen på julaften 

Anonymkode: 60b67...939

• Liker 13
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, det får da være grenser. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det innafor? Liker ikke ribbe og feit mat.

Anonymkode: 46f0b...508

Ja, hvis Peppes er åpent den dagen. Hvis du velger å servere det til andre, så  må du forvente reaksjoner, men hvis det gjelder bare deg så  bestemmer du selv.

• Liker 9
Skrevet

Kan da lage noe god mat som ikke er fet?

Anonymkode: 9c3a2...2ed

• Liker 3
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: f2a65...2c9

• Liker 2
Skrevet

Hva med vegetarmat? Jeg lager vegisterkaker, de er ikke fete. 

Anonymkode: 30ebb...408

• Liker 1
Skrevet

Det spørs vel om Peppes er åpen på julaften det. 
Hvis du skal servere dette til gjester på julaften, så si iallfall fra på forhånd. Ellers får de sjokk. 

Anonymkode: b6835...a79

• Liker 3
Skrevet

Tja, for all del. Om Peppes ikke er åpent på julaften kan du kjøpe inn og oppbevare i kjøleskap eller fryser. Om du skal ha gjester bør du informere dem om menyen først, så de kan velge om de vil komme til deg eller finne på noe annet.

Anonymkode: 88368...ae0

• Liker 4
Skrevet

Du kan spise det du vil på julaften. Men får du gjester over, så burde man jo ta hensyn til dem og. 

• Liker 5
Skrevet

Hvem er gjestene? Kommer an på hvor glad i tradisjoner og julemat de er

Anonymkode: 0ac1b...00c

Skrevet

Hvis det er oppe kan du det, men som gjest hadde jeg blitt veldig skuffet. Pizza fra pepper hører ikke hjemme på julaften. Da er det hjemmelaget middag som gjelder. Må ikke være ribbe, men forventer meg en typisk middag som ikke er så vanlig til hverdags. Kalkun, en form for stek, ribbe, pinnekjøtt eller lignende.

• Liker 6
Skrevet

Selvfølgelig. 

Men kanskje du kan lage hjemmelaget pizza om peppes er stengt? 

Eventuelt må du kjøpe frossenpizza. 

Jeg kjenner noen som hadde så dårlig råd at de så vidt kunne unne seg ostesmørbrød på julaften. Barna var så små at de var kjempeglade for det. Værre var det med det eldste barnet som følte veldig på dårlig råd og fravær av julegaver. 

Gjest Achelois
Skrevet
3 minutter siden, Minlillesky skrev:

Du kan spise det du vil på julaften. Men får du gjester over, så burde man jo ta hensyn til dem og. 

Dette!

Skrevet

Selvfølgelig kan du. Har hørt om de som spiser grandis på julaften også.
Jeg personlig hadde dog blitt veldig skuffa hvis jeg kommer i juleselskap julaften og får servert pizza Peppes. Den er ikke spesielt god engang 🤷🏻‍♀️ 
Du kan jo lage noe annet enn ribbe og feit mat? Bare informer gjestene først, så man ikke kommer dit med forventninger om ribbe og medisterkaker :) 

Anonymkode: 568cf...48f

• Liker 1
Skrevet

Du liker ikke feit mat, men vil heller servere Peppes pizza??? Er det vegetarisk pizza du tenkte på da eller?

Finnes da masse mat som ikke er feit og fint kan serveres på julaften foran pizza.

Er du alene så kan du vel spise hva du vil, men om du skal ha gjester så får du vel prisen for årets verste julevertskap.

Anonymkode: 8d92f...571

• Liker 5
Skrevet

Ja, hvis de som skal serveres er innforstått med det, er det helt ok.

Anonymkode: a419e...750

Skrevet

Kan du ikke lage kalkun i stedet? Det må jo ikke være ribbe. Tror neppe du finner en Peppes som er åpen på julaften heller. Peppes er godt det, altså, men kanskje litt stusselig på julaften? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...