AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Noen som har erfaring med xplora klokke til barn? Ser behovet da vi har barn i alderen 6 og 7år, men er redd det blir kostbart med abonnement til begge. Hvordan gjør man det om en kjøper brukt klokke eventuelt? Anonymkode: 27291...e7e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Du må ha abonnement fra xplora, men klokkene er kjempebra! Husk å kjøpe en ny modell, det er litt ulike mobilnettverk som passer til de ulike modellene. Xplora Go bruker 2G, det blir stengt 2025, og har dårlig dekning noen steder. Vi har ikke hatt problemer med den i Oslo da. Nå har vi xplora 4, den bruker alle nett og er langt bedre enn de gamle modellene. Vi hadde en gammel modell som bare brukte 3G, men det nettet holder de på å stenge allerede nå. Ta kontakt direkte med xplora, siden du skal ha to klokker og abonnement får du sikkert en fin pris 😊 Jeg har fått redusert prisen mye hver gang vi har mistet en (tre ganger). Ene gangen fikk jeg faktisk en klokke gratis siden det var utgående modell. Anonymkode: f929c...f30
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 Takk for svar. Skal forhøre meg med xplora 😊 Anonymkode: 27291...e7e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 Vi har den nyeste, og den er gull verdt. Supert å følge med på GPS når hun skal gå aleine til skolen for første gang, ringe henne når hun skal komme hjem fra venner osv. Veldig godt kjøp for vår del! Anonymkode: e682a...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå