AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Jeg er alltid nysgjerrig på alderen til folk, f.eks. kollegaer/ andre nye folk dere møter? Jeg er det, men tør aldri å spørre direkte. Anonymkode: 35f32...836
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Jeg også. Googler for harde livet, og finner stort sett ut av det. Jeg har i tillegg ett eller annet mindreverdighetskompleks knytter til alder, og blir misunnelig på de som er yngre enn meg men har oppnådd mye mer. Anonymkode: 6678b...bec 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også. Googler for harde livet, og finner stort sett ut av det. Jeg har i tillegg ett eller annet mindreverdighetskompleks knytter til alder, og blir misunnelig på de som er yngre enn meg men har oppnådd mye mer. Anonymkode: 6678b...bec Kan jeg spørre hvor gammel du er 😂 Jeg er 35. Ts Anonymkode: 35f32...836
Gjest Anonym Bruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 (endret) Du vet ! Alder er bare eit tall, og forteller ingenting annet. Å fastsette aldren på noen blir ofte bare løse antagelser, og som å spille i lotto. Noen aldres fort, medan noen holder seg godt for sin alder. Hva hemmligheten bak er å holde seg godt tross høg alder er ofte en godt bevart hemmlighet, og kan vera samansatt. Folk som har levd eit slitsamt liv har ofte lett for å sette sine spor. Folk som røyker aldres fort, og stemmen og huden endres fort. Endret 8. september 2020 av Anonym Bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå