Gå til innhold

Er dere nysgjerrig på alderen til folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alltid nysgjerrig på alderen til folk, f.eks. kollegaer/ andre nye folk dere møter? Jeg er det, men tør aldri å spørre direkte. 

Anonymkode: 35f32...836

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også. Googler for harde livet, og finner stort sett ut av det. Jeg har i tillegg ett eller annet mindreverdighetskompleks knytter til alder, og blir misunnelig på de som er yngre enn meg men har oppnådd mye mer. 

Anonymkode: 6678b...bec

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også. Googler for harde livet, og finner stort sett ut av det. Jeg har i tillegg ett eller annet mindreverdighetskompleks knytter til alder, og blir misunnelig på de som er yngre enn meg men har oppnådd mye mer. 

Anonymkode: 6678b...bec

Kan jeg spørre hvor gammel du er 😂

Jeg er 35.

Ts 

Anonymkode: 35f32...836

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Du vet !    Alder er bare eit tall, og forteller ingenting annet.       Å fastsette aldren på noen blir ofte bare løse antagelser, og som å spille i lotto.

Noen aldres fort, medan noen holder seg godt for sin alder.    Hva hemmligheten bak er å holde seg godt tross høg alder er ofte en godt bevart hemmlighet, og kan vera samansatt.

Folk som har levd eit slitsamt liv har ofte lett for å sette sine spor.    Folk som røyker aldres fort, og stemmen og huden endres fort.  

Endret av Anonym Bruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...