AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Jeg vil gjerne høre fra deg som jobber som barnevernspedagog i kommunen. Jobber du 8 timers dag med 30 mins pause? Hva er din årslønn og din ansiennitet? Er du ofte redd på jobb? Får du ta overtid ut i fri? Anonymkode: a1d9c...c9f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Og ikke minst, trives du? Anonymkode: a1d9c...c9f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil gjerne høre fra deg som jobber som barnevernspedagog i kommunen. Jobber du 8 timers dag med 30 mins pause? Hva er din årslønn og din ansiennitet? Er du ofte redd på jobb? Får du ta overtid ut i fri? Anonymkode: a1d9c...c9f Jobber som bv.ped i kommune+ studerer master i barnevern. Jobber 7,5 time per dag (Flexi-tid, kjernetid mellom 09.00-14.00. Lunsj på 30 mim er betalt (da vi må være tilgjengelige ved behov.. ). årslønn ca 530.000 kr 8 år ansiennitet. sjelden redd på jobb, men preges av alle de mange personene jeg møter i jobben. sjeldent betalt for overtid, da må det skje akutt (f.eks flytte et barn...). Ofte er møter o.l avtalt i forkant om de må foregå på ettermiddag/ kveld- da blir det tatt ut i Flexi-tid. Anonymkode: 121dc...32c 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobber som bv.ped i kommune+ studerer master i barnevern. Jobber 7,5 time per dag (Flexi-tid, kjernetid mellom 09.00-14.00. Lunsj på 30 mim er betalt (da vi må være tilgjengelige ved behov.. ). årslønn ca 530.000 kr 8 år ansiennitet. sjelden redd på jobb, men preges av alle de mange personene jeg møter i jobben. sjeldent betalt for overtid, da må det skje akutt (f.eks flytte et barn...). Ofte er møter o.l avtalt i forkant om de må foregå på ettermiddag/ kveld- da blir det tatt ut i Flexi-tid. Anonymkode: 121dc...32c Tusen takk for svar. Kan jeg spørre hvilken kommune du jobber i? Anonymkode: a1d9c...c9f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Kan jeg spørre hvilken kommune du jobber i? Anonymkode: a1d9c...c9f Liten kommune, vest i landet 👍 Anonymkode: 121dc...32c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå