AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Det var vel ikke så vanlig før var det? For 10-15 år siden. Er sminken treningstilpasset nå? Forundret mann som lurer. Anonymkode: add03...ba2 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 På 7.9.2020 den 20.25, AnonymBruker skrev: Det var vel ikke så vanlig før var det? For 10-15 år siden. Er sminken treningstilpasset nå? Forundret mann som lurer. Anonymkode: add03...ba2 Dette tenkte jeg på i dag også 😀 Jeg har trent på treningssenter i 15 år, og har lagt merke til at trenden med å dekke hele ansiktet med mye pudder /foundation har vært økende, mest for kvinner i 20-årene. Jeg synes det er ubehagelig å ha foundation/ pudder i ansiktet og bruker det kun hvis jeg skal noe spesielt. Jeg hadde aldri klart å hatt det i ansiktet under trening. Mange bruker det for å dekke over at de har kviser, men da ser det faktisk enda verre ut. Anonymkode: 4ea99...568 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 På 7.9.2020 den 20.25, AnonymBruker skrev: Det var vel ikke så vanlig før var det? For 10-15 år siden. Er sminken treningstilpasset nå? Forundret mann som lurer. Anonymkode: add03...ba2 Hvis jeg trener rett etter jobb eller andre ærend, som jeg som regel gjør, så har jeg sminke på allerede. Jeg sminker meg ikke for treningen. Trener jeg før jobb (7-tiden), så sminker jeg meg ikke først. De morgentimene jeg er på ser jeg at det gjelder de fleste. Anonymkode: e295d...257
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 Fordi jeg kommer rett fra jobb eller et annet sted. Sminken er allerede på og jeg vasker den ikke bort før etter trening. Anonymkode: 0fe13...b8b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå