Gå til innhold

Barnet slo fingeren, lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt på 11 falt og slo lillefingeren i forrige uke. Den hovnet ikke opp eller ble blå, så tviler på at den er brukket. Men fingeren er fortsatt vond og lurer på om den bør sjekke. Men føler det blir mitt «hysterisk» også å dra til legen for dette.

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan den bøyes som normalt?

Anonymkode: 728c9...1d3

Skrevet

Jada den kan bøyes, men får vondt da. 
Haha ja tenkte meg det var litt hysterisk 😆🙈

Skrevet

Teip den sammen med ringefingeren, det er det eneste legen i såfall gjør. 

Anonymkode: 6de54...e7f

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det hysterisk å gå til legen dersom barnet ikke kan bøye fingeren uten å få vondt? Er det ikke bare å bestille time hos fastlegen, så får du det undersøkt?

Anonymkode: cdbf7...342

Skrevet
15 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Ja, det er hysterisk.

Nei, det er ikke hysterisk å dra til legen når et BARN har falt og slått en finger og har vondt mange dager etter det skjedde!

Anonymkode: 2c71e...5aa

Skrevet

Hvorfor ringer du ikke bare legekontoret og spør etter deres mening? 

Anonymkode: 3d444...5aa

Skrevet

Er den hoven? Sikkert forstuet den! Er vel bare å ta en telefon til legekontoret å høre.

Anonymkode: a395b...5be

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke hysterisk å dra til legen når et BARN har falt og slått en finger og har vondt mange dager etter det skjedde!

Anonymkode: 2c71e...5aa

Og hva mener du legen kan gjøre med det? Fingeren er ikke hoven eller blå, kan bøyes = legen gjør ikke noe med det. 

Anonymkode: 6de54...e7f

• Liker 1
Skrevet

Har en datter som er keeper i fotball. Mange forslåtte /forstuet fingre. Brukte bare sport tape og tapet sammen med "neste" finger.  Tror ikke en lege kan gjøre noe mer. 

Skrevet

Har hatt teip rundt, men tepet ekstra godt nå. Barnet mitt er veldig følsom for smerte, kjenner alle vondter. Var så ille idag, da det gjorde vondt når lekser og skriving ble gjort. Er høyrehånden det gjelder. 

men skal ringe ned til legekontoret for å dobbeltsjekke med de. 
Takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...