Gjest Guest Skrevet 21. juli 2005 #1 Skrevet 21. juli 2005 Jeg er på jakt etter en nettbutikk som selger helt unyttige ting, slike ting som er helt teite, men morsome. Noen som skjønner hva jeg mener? Er gave til en gutt, som bor i en leilighet - type "ungkarsreir". Sidene må være norske, eller sende til Norge. Noen som har noe tips å komme med? Er også på jakt etter en nettbutikk med ting til baren.
Morea Skrevet 21. juli 2005 #2 Skrevet 21. juli 2005 Hva med denne siden? http://www.mahadet.no/customer/home.php Sambo ønsker seg fluesmekker med batteri som sier ZZZp (eller noe sånt). Lurer på hvor jeg kan finne det? :klø: Menn er rare og søte.
MorningStar Skrevet 21. juli 2005 #5 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Må det være norsk side da? www.thinkgeek.com Der er det absolutt alt. Gadget-Norway er skikkelig ripoff av ThinkGeek. Endret 21. juli 2005 av MorningStar
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2005 #6 Skrevet 21. juli 2005 Fanteri-siden var jo mye gøy da! Kom gjerne med flere ideer! Trenger ikke å være norsk, bare de sender til Norge så! Sånn fluesmekker har jeg faktisk, kjøpte på et lagerutsalg i Midt-Sverige et sted... Kjempefestlig!
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2005 #7 Skrevet 21. juli 2005 Elektrisk fluesmekker har de på play.com..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå